اگر توسط وب سایت شما طراحی شود چگونه [وبلاگ]

بازاریابی دیجیتال یک صنعت پررونق است که روشهای جدید و خلاقانه ای را برای برقراری ارتباط با مشتریان ارائه می دهد و میلیون ها شغل را در زمینه های مختلف ایجاد کرده است.

دیجیتال

فقط در بخش خرده فروشی فکر کنید ، فروش جهانی تجارت الکترونیکی آنلاین پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۱ به ۴ میلیارد و ۸ میلیارد دلار برسد.

دلار

با این همه درآمد در معرض خطر ، جای تعجب نیست که صنعت به متخصصانی با مهارت های طاقچه نیاز دارد که بتوانند ترافیک ، سرب و درآمد را به همراه داشته باشند.

به عنوان نقطه شروع (و ترغیب) برای بسیاری از مشتریان ، یک وب سایت یکی از مهمترین موارد برای درست گرفتن ، نه تنها درایور تبدیل ، بلکه به نمایش گذاشتن بهترین چیزهایی است که یک برند برای ارائه دارد.

با این وجود ، با عناصر بسیار زیادی از جمله محتوای جالب و مرتبط گرفته تا کلمات کلیدی قابل جستجو گرفته تا طراحی زیبا و پیمایش ، طراحی وب سایت می تواند مشکل باشد.

با توجه به این موضوع ، ما می خواهیم ببینیم که اگر آنها وب سایت را با تخصص خود در نظر بگیرند ، چه بازاریابی انجام می دهند. این اینفوگرافیک را بررسی کنید تا ببینید که چگونه می تواند به نظر برسد!

نتیجه گیری

همانطور که از اینفوگرافیک می بینید برای موفقیت یک وب سایت تخصص های زیادی لازم است.

تمام عناصر فوق از SEO گرفته تا محتوا تا برندسازی نقش اساسی دارند اما دستورالعمل موفقیت برای هر وب سایت وقتی است که همه این عناصر با هم هماهنگ عمل می کنند.

نوشته ای دیگر :   ۳ Takeaways Digital از رسوایی جنیفر لارنس

برای متخصصان بازاریابی دیجیتال این بدان معنی است که آنها برای برتری در نقش خود و استفاده از وب سایت برای هدایت ترافیک ، تولید سربی و افزایش درآمد ، اغلب نیاز به پوشیدن کلاه های زیادی دارند (و مهارت های زیادی دارند).

<