حد متوسط ​​۲۸۰ شخصیت توییتر برای بازاریابان چیست؟

بدون شک با تصمیم توئیتر مبنی بر دو برابر کردن حد شخصیت آن از ۱۴۰ به ۲۸۰ آشنا هستید. اما ممکن است دو برابر شدن املاک و مستغلات به معنای دو برابر شدن فرصت برای مارک ها نباشد. طبق ابزار رسانه های اجتماعی SproutSocial ، ۴۷٪ از بازاریابان می گویند که توییتر ، نه فیس بوک ، بهترین کانال رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری است.

بنابراین یکی از سیستم عامل هایی که می تواند مشتریان شما را بیشترین جذب کند ، شانس بیشتری برای انجام این کار به شما ارائه می دهد. اما چه چیزی را باید بدانید و چگونه باید از پس آن برآیید؟ در اینجا ، ما شما را از مهمترین جنبه های توییتر ۲۸۰ خواهیم گذراند.

چرا تغییر؟

به نظر می رسد ، این شرکت تصمیم گرفت زیرا تعدادی از توییت ها به مرز ۱۴۰ رسیده بودند.

مدیر محصول توییتر ، علیزا روزن با اعلام این خبر گفت: ۹٪ از تمام توییت ها به حد ۱۴۰ کاراکتر رسیده است. تحت رژیم ۲۸۰ شخصیت ، این رقم به بیش از ۱٪ نمی رسد.

در حالی که بسیاری ، بسیاری ، بسیاری از افراد این تغییر را به عنوان ناخوشایند مرگ در سایت رسانه های اجتماعی رد کردند ، توییتر در واقع برعکس عمل کرد. روزن گفت ، پس از اعطای تعداد مشخصی از تعداد کاراکترها در ماه سپتامبر ، نتایج کاملاً غافلگیرکننده بود.

علاوه بر توییت بیشتر ، افرادی که فضای بیشتری برای صدای جیر جیر بیشتر داشتند ، بیشتر تعامل (لایک ، بازتوییت ،mentions) دریافت کردند ، دنبال کننده بیشتری داشتند و زمان بیشتری را در توییتر گذراندند. افراد حاضر در این آزمایش به ما گفتند که یک کاراکتر بالاتر باعث می شود آنها از نحوه بیان خود در توییتر ، توانایی آنها برای یافتن محتوای خوب و به طور کلی توییتر رضایت بیشتری داشته باشند.

حداکثر جدید در توییتها به تمام زبانها بجز چینی ، ژاپنی و کره ای اعمال خواهد شد ، که روزن می گوید به دلیل غنی بودن زبانهای مبتنی بر شخصیت آنها ، مسئله شخصیتهای متفرقه را ندارید.

چه کسی از این مزیت استفاده کرده است؟

البته ، مانند تقریباً همه چیز در توییتر ، این اقدام با حرکتی روبرو شد که حتی برخی از مارک های اصلی قادر به درگیر شدن در آن بودند.

برای کانال وحشی تلویزیون نشنال جئوگرافیک ، این به معنای نشان دادن کالاهای خود است:

Spotify هوشمندانه با یک مسابقه موسیقی مبتنی بر ایموجی همراه شد:

و کوکی هیولا در مورد آنچه برای او مهم است صحبت کرد:

بیشتر اوقات ، مارک ها از توییتر ۲۸۰ برای ایجاد شوخی در مورد توییتر ۲۸۰ استفاده کرده اند ، اما تجربیات آنها چیزی را برای ما نشان می دهد.

همانطور که از صدای جیر جیر کوکی (Monster Cookie Monster) مشاهده می شود ، محدودیت جدید کاراکتر به کاربران این امکان را می دهد تا مقدار فضا را که یک توییت می تواند بطور گسترده اغراق کند. این مهم است که به خاطر داشته باشید هنگام تبلیغ توییت ، به نظر می رسد که چگونه به نظر می رسد می تواند چشم نواز باشد یا خاموش باشد.

روزن گفت که در مرحله آزمایشی از حد جدید شخصیت ، جدول زمانی جدول زمانی با توییت های گسترده پر نمی شود ، که این بخشی از دلیلی است که سیستم بیشتر مورد استفاده قرار گرفت.

ما – و بسیاری از شما – نگران این بودیم که جدول زمانی ممکن است با ۲۸۰ توییت کاراکتر پر شود ، و افراد با محدودیت جدید همیشه از کل فضای استفاده می کنند. اما این اتفاق نیفتاد فقط ۵٪ از توییتهای ارسال شده بیش از ۱۴۰ کاراکتر و فقط ۲٪ بیش از ۱۹۰ کاراکتر داشتند. در نتیجه ، تجربه خواندن جدول زمانی شما به طور اساسی تغییر نمی کند ، شما هنوز هم در همان جدول زمانبندی خود به همان مقدار توییت ها خواهید رسید. برای مرجع ، در جدول زمانی ، توییتهایی با تصویر یا نظرسنجی معمولاً فضای بیشتری از Tweet 190 شخصیت را در اختیار شما قرار می دهد.

اگر خود توییتر قول می دهد که تجربه این سیستم عامل اساساً تغییر نخواهد کرد ، احتمالاً نام تجاری شما نمی خواهد برای تبلیغ توییت هایی که برعکس آن کار می کنند ، پول خرج کنید.

این امر چگونه بر برند من تأثیر می گذارد؟

اما توییتر ابزاری مهم باقی خواهد ماند ، این شرکت جدیداً املاک و مستغلات بیشتری را برای کار با شما فراهم کرده است که می تواند مفید باشد.

طبق تحقیقات سال ۲۰۱۲ توسط Optify ، توییتر نسبت به فیس بوک یا لینکدین در زمینه رانندگی بسیار موفق تر عمل کرده است ، با وجود اینکه در هیچ جایی به اندازه ترافیک رانندگی نمی کنید.

اگر بتوانید به درستی از تغییر استفاده کنید ، می توانید خود را در حال تحویل گرفتن بتونی بدانیدتجربه برای مشتریان و افزایش تعامل با برند.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید به آنها فکر کنید:

خدمات مشتری

تحقیقات SproutSocial فوق الذکر نشان می دهد که تقریبا نیمی از مارک ها توییتر را مفیدترین ابزار مورد نیاز برای تعامل با مشتریان می دانند. این امر عمدتاً به این دلیل است که توییتر به مارک ها اجازه می دهد تا خدمات مشتری را در زمان واقعی انجام دهند که در صورت برخورد مناسب ، می توانند تأثیر خوبی در شرکت داشته باشند.

براساس گزارش توییتر سال ۲۰۱۶ ، مارک هایی که عملکرد خوبی روی سکو دارند ، بیشتر احتمال جذب مشتری و نگه داشتن مشتری را دارند.

وی گفت: “برای مارک ها سود سهام ارائه دهنده خدمات عالی مشتری در توییتر می تواند واقعاً با ارزش باشد. این وفاداری مشتری را هدایت و ایجاد می کند. مطالعه ما نشان داد که ۹۶٪ کاربرانی که برای خدمات رسانی به مشتری به توییتر مراجعه کرده اند و تجربه دوستانه ای با یک برند دارند ، دوباره از آن برند خرید می کنند. “

اگرچه تأثیر دو برابر شدن شخصیت ها مدتی طول خواهد کشید ، مطمئناً پیام واضح تری ارسال می شود و از لحن ظاهر شده بیش از حد پرده یا حتی بی ادب اجتناب می کند.

اگر به فضای لازم برای توضیح چیزی برای مشتری نیاز دارید ، اکنون آن را در اختیار دارید.

هشتگ

اکنون که همه فضای خود را برای بازی کردن دارید ، ممکن است وسوسه وجود داشته باشد تا از آن استفاده کنید تا سعی کنید از آن استفاده کنید تا در حد ممکن مکالمه کنید. مبارزه با این وسوسه مهم است.

طبق گفته های بادی مدیا ، توییت هایی که دارای هشتگ هستند ، دو برابر بیشتر از تویت ها درگیر می شوند. Hubspot می گوید ، توییتهای با هشتگ تقریباً ۴۰ درصد از زمان توییت شده است ، در حالی که مخالف ۲۵ درصد برای توییتهای بدون آن است.

اما این لزوما به معنای شایستگی بیشتر نیست. تحقیقات Buddy Media برعکس است. بعد از هشتگ دوم ، درگیری ۱۷ درصد افت می کند. بنابراین؛ فقط به این دلیل که فضا دارید ، احساس نکنید باید همه این موارد را با هشتگ پر کنید.

کوتاه بودن

در نهایت ، با این حال ، تجربه اساسی توییتر تغییر نکرده است. مردم هنوز برای تعامل های کوتاه و تیز به آنجا می روند – خواه با دوستان یا برندها.

آنچه سوئیچ به ۲۸۰ انجام خواهد داد این است که مارکها را مجبور می کند خلاق تر و باهوش تر باشند.

باهوش

“من مطمئن هستم که مارک ها و کاربرانی که واقعاً این سیستم عامل را” می گیرند “روشهای خلاقانه جدیدی برای استفاده از آن پیدا خواهند کرد. نگرانی من بیشتر از این نخواهد بود. “جان سامپوگنا ، مدیرعامل و شریک بنیانگذار Wondersauce به AdWeek گفت.

آنچه برای “به دست آوردن” وجود دارد ، برخی از زمانها به طول می انجامد ، زیرا کاربران توییتر با تغییراتی که فقط یک هفته یا چند سال دارد ، سازگار می شوند.

در حال حاضر ، کارمندان رسانه های اجتماعی برند باید مدتی را جستجو کنند تا توییتر را فقط به عنوان کاربران جستجو کنند ، آنها متوجه می شوند که توییت های مارک شده چگونه وارد فید می شوند.

نتیجه گیری

تصمیم توییتر برای رفتن به ۲۸۰ کاراکتر احتمالاً بزرگترین تغییر واحد در رسانه های اجتماعی از زمان بازنگری فید در اخبار خود از سالها پیش است.

این پتانسیل را دارد که این سکو را به یک بیلبورد بهتر ، یک ابزار سرویس دهی بهتر به مشتری و یک سیستم ارسال پیام های ظریف تر تبدیل کند.

با این حال ، همچنین این امکان وجود دارد که پایگاه کاربر را بیگانه کند و اساساً چگونگی تعامل کاربران با توییتر را تغییر دهد.

روزن در پست وبلاگ خود مبنی بر اعلام این اقدام ، ممکن است سهواً به مارکها گفته باشد که کلید هدایت آبهای ناشناخته این حرکت را دارد.

“ما این تغییرات را بعد از گوش دادن و مشاهده مشکلی که جامعه جهانی ما دچار آن شده است (انجام توییت آسان نیست!) و به مطالعه داده ها می پردازیم تا بفهمیم چگونه می توانیم بهبود یابیم ، آن را امتحان کنیم و به نظرات شما گوش فرا دهیم.”

ما همچنان گوش فرا می دهیم و کار می کنیم تا توییتر را برای همه راحت تر کنیم ، در حالی که مطمئن می شویم آنچه را که شما دوست دارید حفظ خواهیم کرد.

هرچه شخصیت توییتهای شما را بشمارید ، باید آنچه را که مردم دوست دارند ، تجزیه و تحلیل کنید ، ببینید چه چیزی با آنها درگیر است و بیشتر از اینها به آنها می دهد.

این کار را با توجه به خوراک ، DM ها و تجزیه و تحلیل های خود انجام دهید و به ۲۸۰ امتیاز عالی برسید. (ببخشید).

<