“
صنعت eLearning به سرعت در حال رشد است. در حقیقت ، پیش بینی می شود درآمد سالانه آن که در سال ۲۰۱۵ ۱۲۰ میلیارد دلار بوده است ، تا سال ۲۰۲۲ به ۲۷۵ میلیارد دلار برسد. دلایل این رشد افرادی است که به دنبال یادگیری هستند که انعطاف پذیر ، کم هزینه ، به راحتی در دسترس و تعاملی هستند. علاوه بر این ، افزایش استفاده از اینترنت و افزایش دسترسی به پهنای باند و استفاده از تلفن همراه باعث تقاضا در مقیاس جهانی می شود.
این فرصت های بزرگی را برای شرکت های آموزشی فراهم می کند که می دانند چگونه در فضای آنلاین بازاریابی و فروش کنند. بنابراین چه چیزی باعث می شود که یک شرکت آموزش موفقیت آمیز و کاملاً مناسب برای سرمایه گذاری در روند یادگیری و پیشرفت ها باشد؟
در این مقاله ، ۷ ویژگی را مورد بررسی قرار می دهیم که یک شرکت آموزشی موفق و سودآور باید برای هدایت درآمد و ثبت نام کند.
۱ knowledge دانش صنعت
موفقیت در هر صنعت به دانش تخصصی نیاز دارد. افراد برای تلاش در حرفه خود وقت و تلاش خود را سرمایه گذاری می کنند ، همانطور که شرکت هایی که مایل به حداکثر کارآیی نیروی کار خود هستند.
بهترین شیوه ها در هر صنعت تغییر و تنظیم می شود. ادامه بازار آموزش و پرورش فرقی نمی کند. برای پیگیری روندها و تحولات در این بخش ، شرکت های آموزشی خوب وقت می گیرند تا از صنعت خود آگاهی یابند.
با دستیابی به مقالات مربوط به صورت آنلاین و عضویت در نشریاتی که بطور منظم بینش را فراهم می کنند ، می توان به دست آورد. مثالها عبارتند از:
- شیرجه تحصیلی
- تواریخ آموزش عالی
- آموزش عالی نگهبان
- In Higher Ed
- بار آموزش عالی
- عالی اد جابز
- EdSurge
- EDUCAUSE
علاوه بر این ، نمایشگاه در و شرکت در کنفرانس های مربوطه می تواند به بالا بردن مشخصات یک شرکت آموزشی کمک کند بلکه با سایر افراد در این بخش تأثیرگذار باشد. در فضای آنلاین ، شبکه سازی در گروه هایی مانند لینکدین با اشتراک گذاری مطالب و اظهار نظر در حالی که رسانه های اجتماعی می توانند به فروشندگان در ارائه دهنده آموزش به عنوان پیشرو فکر کمک کنند.
همچنین رعایت سایه رقبا برای دیدن اینکه چه تاکتیک ها و استراتژی هایی را که استفاده می کنند وجود دارد و اینکه آیا می توان آنها را برای هدایت آگاهی از برند پیاده کرد.
۲ ٫ صراحت و تفکر رو به جلو
با داشتن تعداد زیادی از ارائه دهندگان آموزش در بازار جهانی ، این مهم است که بتوانید شما را از محصول متمایز کنید. قادر به انجام این کار به طور مؤثر نیاز به یک ذهن باز و یک طرز فکر آینده دار دارید.
دانش آموزان و فراگیران امروز به دنبال ارائه یک یادگیری هستند که فراتر از مدل تحویل سنتی مبتنی بر کلاس باشد. با توجه به اینکه زمانی عاملی است که به ویژه برای متخصصان شاغل کار می کند ، شرکت های آموزش باید هنگام ورود به سبد خرید خود به فکر خارج از صندوق باشند.
eLearning اکنون چیزی است که معمولاً توسط فارغ التحصیلان و متخصصان شاغل اخیر به عنوان راهی برای آسان تر کردن کار در مناطق طاقچه مورد توجه است. به همین ترتیب ، یادگیری خرد در حال افزایش است زیرا افراد و نیروی کار مزایای یادگیری نیش اندازه را در مناطقی که عملی هستند مانند سئو یا Analytics برای فعالیتهای بازاریابی دیجیتال مشاهده می کنند.
Gamification یکی دیگر از عناصری است که زبان آموزان از آن لذت می برند زیرا تعاملی تر است و یک عنصر رقابت را برای کمک به تمرکز در اختیار شما قرار می دهد ، اطلاعات را روی صفحه می گیرد و بلافاصله شروع به استفاده از آن می کند.
استراتژی دیگر یادگیری ترکیبی است. این در شرایطی است که مربیان از ترکیبی از روشهای آموزش مانند آموزش زنده ، آموزش الکترونیکی و مطالعه مستقل استفاده می کنند تا به ۳۶۰ زبان آموزان مطالب آموزشی خود را نشان دهند.
مربیان همواره در حال توسعه و استفاده از روشهای خلاقانه برای ارائه آموزشهایی هستند که با کمک به تفکر در خارج از صندوق ، دستیابی به اهداف یادگیری و در نهایت تحقق اهداف شغلی به رشد و درآمد کمک می کند.