۷ ویژگی های یک ارائه دهنده آموزش موفق

صنعت eLearning به سرعت در حال رشد است. در حقیقت ، پیش بینی می شود درآمد سالانه آن که در سال ۲۰۱۵ ۱۲۰ میلیارد دلار بوده است ، تا سال ۲۰۲۲ به ۲۷۵ میلیارد دلار برسد. دلایل این رشد افرادی است که به دنبال یادگیری هستند که انعطاف پذیر ، کم هزینه ، به راحتی در دسترس و تعاملی هستند. علاوه بر این ، افزایش استفاده از اینترنت و افزایش دسترسی به پهنای باند و استفاده از تلفن همراه باعث تقاضا در مقیاس جهانی می شود.

دلار

این فرصت های بزرگی را برای شرکت های آموزشی فراهم می کند که می دانند چگونه در فضای آنلاین بازاریابی و فروش کنند. بنابراین چه چیزی باعث می شود که یک شرکت آموزش موفقیت آمیز و کاملاً مناسب برای سرمایه گذاری در روند یادگیری و پیشرفت ها باشد؟

در این مقاله ، ۷ ویژگی را مورد بررسی قرار می دهیم که یک شرکت آموزشی موفق و سودآور باید برای هدایت درآمد و ثبت نام کند.

۱ knowledge دانش صنعت

موفقیت در هر صنعت به دانش تخصصی نیاز دارد. افراد برای تلاش در حرفه خود وقت و تلاش خود را سرمایه گذاری می کنند ، همانطور که شرکت هایی که مایل به حداکثر کارآیی نیروی کار خود هستند.

بهترین شیوه ها در هر صنعت تغییر و تنظیم می شود. ادامه بازار آموزش و پرورش فرقی نمی کند. برای پیگیری روندها و تحولات در این بخش ، شرکت های آموزشی خوب وقت می گیرند تا از صنعت خود آگاهی یابند.

با دستیابی به مقالات مربوط به صورت آنلاین و عضویت در نشریاتی که بطور منظم بینش را فراهم می کنند ، می توان به دست آورد. مثالها عبارتند از:

     

  • شیرجه تحصیلی
  •  

  • تواریخ آموزش عالی
  •  

  • آموزش عالی نگهبان
  •  

  • In Higher Ed
  •  

  • بار آموزش عالی
  •  

  • عالی اد جابز
  •  

  • EdSurge
  •  

  • EDUCAUSE

علاوه بر این ، نمایشگاه در و شرکت در کنفرانس های مربوطه می تواند به بالا بردن مشخصات یک شرکت آموزشی کمک کند بلکه با سایر افراد در این بخش تأثیرگذار باشد. در فضای آنلاین ، شبکه سازی در گروه هایی مانند لینکدین با اشتراک گذاری مطالب و اظهار نظر در حالی که رسانه های اجتماعی می توانند به فروشندگان در ارائه دهنده آموزش به عنوان پیشرو فکر کمک کنند.

همچنین رعایت سایه رقبا برای دیدن اینکه چه تاکتیک ها و استراتژی هایی را که استفاده می کنند وجود دارد و اینکه آیا می توان آنها را برای هدایت آگاهی از برند پیاده کرد.

۲ ٫ صراحت و تفکر رو به جلو

با داشتن تعداد زیادی از ارائه دهندگان آموزش در بازار جهانی ، این مهم است که بتوانید شما را از محصول متمایز کنید. قادر به انجام این کار به طور مؤثر نیاز به یک ذهن باز و یک طرز فکر آینده دار دارید.

دانش آموزان و فراگیران امروز به دنبال ارائه یک یادگیری هستند که فراتر از مدل تحویل سنتی مبتنی بر کلاس باشد. با توجه به اینکه زمانی عاملی است که به ویژه برای متخصصان شاغل کار می کند ، شرکت های آموزش باید هنگام ورود به سبد خرید خود به فکر خارج از صندوق باشند.

دانش آموز

eLearning اکنون چیزی است که معمولاً توسط فارغ التحصیلان و متخصصان شاغل اخیر به عنوان راهی برای آسان تر کردن کار در مناطق طاقچه مورد توجه است. به همین ترتیب ، یادگیری خرد در حال افزایش است زیرا افراد و نیروی کار مزایای یادگیری نیش اندازه را در مناطقی که عملی هستند مانند سئو یا Analytics برای فعالیتهای بازاریابی دیجیتال مشاهده می کنند.

دیجیتال

Gamification یکی دیگر از عناصری است که زبان آموزان از آن لذت می برند زیرا تعاملی تر است و یک عنصر رقابت را برای کمک به تمرکز در اختیار شما قرار می دهد ، اطلاعات را روی صفحه می گیرد و بلافاصله شروع به استفاده از آن می کند.

استراتژی دیگر یادگیری ترکیبی است. این در شرایطی است که مربیان از ترکیبی از روشهای آموزش مانند آموزش زنده ، آموزش الکترونیکی و مطالعه مستقل استفاده می کنند تا به ۳۶۰ زبان آموزان مطالب آموزشی خود را نشان دهند.

مربیان همواره در حال توسعه و استفاده از روشهای خلاقانه برای ارائه آموزشهایی هستند که با کمک به تفکر در خارج از صندوق ، دستیابی به اهداف یادگیری و در نهایت تحقق اهداف شغلی به رشد و درآمد کمک می کند.

۳ ٫ تعهد به تجربه دانشجویی

دانشجو

شرکت های آموزشی موفق می دانند که تجربه کاربری با کیفیت بالا برای همه مشاغل با حضور وب اولویت اصلی است. امروزه مصرف کنندگان انتظار دارند که در تعامل با شرکت ها بصورت آنلاین و بخش آموزش توسط دانش آموزان بالقوه با همان استانداردها یک تجربه یکپارچه برگزار شود.

برای ارائه دهندگان آموزش برای درک تجربه مشتری هنگامی که شخصی برای اولین بار با آنها در یک وب سایت ، از طریق رسانه های اجتماعی یا در یک روز آزاد ارتباط برقرار می کند ، برای اطمینان از مثبت بودن هر بخشی از تجربه بسیار مهم است.

اغلب این سفر – حداقل آنلاین – با وب سایت آغاز می شود. بازدید کنندگان در آنجا هستند تا جزئیات مربوط به دوره های در دسترس ، مکان ها ، گواهینامه ها و مربیان موجود را بدانند ، بنابراین باید بتوانند به راحتی بصورت آنلاین پیدا کنند. همچنین لازم است که بازدید کنندگان وب سایت برای برقراری ارتباط با هر گونه سؤال ، ساده بوده و به مطالب مربوطه – مانند بروشور ، فیلم و پست های وبلاگ – برای کسب اطلاعات بیشتر درباره یک موسسه و دوره های آن دسترسی پیدا کنند. از آنجا که بسیاری از کاربران اینترنت اکنون در حال جستجوی تلفن های همراه (۵۱٪) هستند که یک تاییدیه اول موبایل استoach به یک وب سایت یا حداقل سازگار با موبایل مهم است.

موبایل

علاوه بر این ، فن آوری های جدید مانند VR هنگام بازدید از وب سایت یک موسسه ، تجربه جدیدی را به دانشجویان ارائه می دهند در حالی که سایر شرکت های آموزشی از داده ها برای جذب مجدد بازدید کنندگان از طریق محتوا برای ارائه اطلاعات بیشتر یا ارائه راه حل هایی برای نقاط درد فرد استفاده می کنند.
راه حل

۴ capacity ظرفیت تحلیلی

در بخش ها ، دانستن جزئیات مخاطب هدف بسیار مهم است. داده های تحلیلی پایه و اساس درک را تشکیل می دهند ، و بینش حیاتی به پروفایلهای جمعیتی و اقتصادی و همچنین ترجیحات و اهداف یادگیرنده می دهند.

اقتصادی

به منظور جذب و درگیر کردن دانش آموزان در چنین بخش رقابتی ، ارائه دهندگان آموزش باید این ظرفیت را داشته باشند که داده های مربوط به همه زمینه های تجارت از جمله کانال های دیجیتالی مانند کاربران وب سایت ، دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی و مشترکین ایمیل را تجزیه و تحلیل کنند. آنها باید همزمان بتوانند داده های منابع سنتی ، مانند شرکت کنندگان در رویداد ، بازدید کنندگان روزانه و تبلیغات آفلاین را ارزیابی کنند. برای بینش بهینه ، کلیه داده های مربوطه باید جمع شوند تا تصویر غنی از مشتری مورد نظر ایجاد شود. به نوبه خود ، این پروفایل استراتژی های بازاریابی و ارتباطات را به اطلاع می رساند.

به عنوان مثال ، شرکتی که بر روی مهارتهای لازم برای متخصصان تحقیقات پزشکی تمرکز دارد. دانش آموز ایده آل در این سناریو از طریق تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی دانش گسترده ای خواهد داشت. اما صلاحیت های خاص در صنعت و همچنین مهارت های تکمیلی وجود دارد که یادگیرنده را از یک فارغ التحصیل فرهیخته به یک حرفه ای بسیار ماهر تبدیل می کند.

اکنون داده ها برای تعامل با دانش آموزان – فعلی و بالقوه – بسیار مهم است و شرکت های آموزشی موفق به اهمیت آن پی برده اند و همچنین سیستم ها و کارمندان را پیاده سازی کرده اند که می توانند از آن در بازاریابی ، فروش و برندسازی استفاده کنند.