۵- مهارتهای اساسی یک مدیر موفق رسانه های اجتماعی

در طی پنج سال گذشته ، موضعی که زمانی مورد توجه بسیاری از مشاغل قرار گرفته بود ، به یکی از مهمترین نقشهای بازاریابی در هر شرکتی بدل شد.

ما در مورد نقش مدیر رسانه های اجتماعی صحبت می کنیم.

با ۸۵٪ مصرف کنندگان در رسانه های اجتماعی و ۵۸٪ از کاربران رسانه های اجتماعی که حداقل یک مارک را دنبال می کنند ، بازاریابی رسانه های اجتماعی هرگز برای مشاغل و مارک های با هر اندازه مهم نبوده است.

مانند هر نقش ارشد بازاریابی ، یک مدیر رسانه اجتماعی خوب به مجموعه متنوعی از مهارت ها و ویژگی ها نیاز دارد تا به آنها فرصت دهد فرصت ها را شناسایی کنند ، محتوای جذاب ایجاد کنند و هرچه بیشتر پیروان خود را به مشتریان وفادار و با انگیزه تبدیل کنند.

در زیر ، پنج مهارت اساسی را آورده ایم که هر مدیر موفق رسانه های اجتماعی باید بتواند آن را به جدول برساند.

اگر صاحب مشاغل یا مجریانی هستید که قصد استخدام یک مدیر رسانه های اجتماعی را دارید ، پنج مهارت زیر یک لیست چک را برای نامزدها در نظر بگیرید. اگر علاقه دارید مدیر رسانه ای اجتماعی شوید ، به این مهارت ها توجه کنید و در جستجوی فرصت ها ، توسعه آنها را در اولویت قرار دهید.

استخدام

خلاقیت

خلاقیت

خلاقیت ، به ویژه در یافتن فرصتهای جدید و خارج از “قوانین” سنتی در بازاریابی ، می تواند یک مهارت فوق العاده با ارزش برای هر مدیر رسانه های اجتماعی باشد.

بسیاری از مردم بر این باورند که خلاقیت یک ویژگی شخصیتی است که شما با آن و یا بدون آن متولد شده اید. اکثر مطالعات علمی تصویر متضاد را نقاشی می کنند – این خلاقیت مهارتی است که مردم می توانند آن را توسعه دهند و تقویت کنند و یا غفلت کنند و تضعیف کنند.

در اواخر دهه ۱۹۶۰ ، دکتر جورج لند ، متخصص خلاقیت ، مجموعه ای از آزمایشات خلاقیت را با هدف کمک به مهندسین و دانشمندان ناسا در انتخاب رویکردهای خلاقانه برای حل مسئله انجام داد.

این آزمایشات بر روی کودکان در پنج سالگی انجام شد ، سپس هنگامی که همان کودکان ۱۰ و ۱۵ ساله شدند ، تحت سرپرستی قرار گرفتند. دکتر لند نیز آزمایش را روی بزرگسالان انجام داد.

نتایج آزمایش دکتر لند جالب است. وی کشف کرد که کودکان ۵ ساله نمره خلاقیت متوسط ​​۹۸٪ را کسب کرده اند. در سن ۱۰ سالگی ، نمره به ۳۰٪ کاهش یافت. در سن ۱۵ سالگی ، نمره فقط ۱۲٪ بود. سرانجام ، میانگین نمره خلاقیت در بزرگسالان دو درصد به طرز حیرت انگیزی کم بود.

از طریق آزمایش ، لند نتیجه گرفت که “رفتار غیر خلاق آموخته شده است” – که اکثر مردم رویکرد غیر خلاقانه نسبت به مشکلات می گیرند نه به دلیل عدم توانایی خلاقیت ، بلکه به این دلیل که مهارت های خلاقانه خود را توسعه نداده اند.

مشکلات

علاقه مندید

نگاه اجمالی به موفقیت آمیزترین کمپین های رسانه های اجتماعی نشان می دهد که خلاقیت – به ویژه از منظر تلاش برای چیزهایی که سایر بازاریان فکر نمی کنند به طور عادی فکر کنند – می توانند به صورت افزایش قابل توجه مواجهه ، پوشش و علاقه مشتری پرداخت کنند.

کمپین “حماسه تقسیمات” ولوو ، که با استفاده از فن آوری فرمان پویا ولوو با استفاده از پیری ستاره هنرهای رزمی ، ژان-کلود ون Damme و تقسیم بندی مارک تجاری وی ، به نمایش درآمد ، تقریباً ۹۰ میلیون بازدید از یوتیوب کسب کرد.

داده های بررسی از ولوو نشان می دهد که این کمپین تأثیر مثبت قابل اندازه گیری بر فروش شرکت و برند آن داشته است. از بین مشتریان تجاری که محتوای “Epic Split” را دیدند ، تقریباً نیمی از آنها گفتند که احتمالاً Volvo را برای خرید بعدی کامیون خود انتخاب می کنند.

به همین ترتیب ، اتحادیه یک شرکت ALS Ice Bucket Challenge با خلاقیت بیش از ۱۱۵ میلیون دلار با استفاده از یک روش خلاقانه و خلاقانه برای ایجاد ویرانی در رسانه های اجتماعی ، بیش از ۱۱۵ میلیون دلار اهدا اهدا کرد.

دلار

در حالی که نیازی به نبوغ خلاق نیست ، یک رویکرد خلاق به رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند محتوا را خلق کنید که متمایز از جمعیت باشد و تأثیر قابل ملاحظه ای بر نتایج شما داشته باشد.

نوشتن نگارش

هرچه نسخه شما بهتر باشد ، تعامل و ارتباط با موارد زیر آسانتر است. در نتیجه ، توانایی نوشتن کپی جذاب و اثربخش ، مطمئناً با ارزش ترین مهارت است که مدیر رسانه های اجتماعی می تواند از آن برخوردار باشد.

نسخه عالی توجه را به خود جلب می کند و افراد را به سمت خود جلب می کند و آنها را ترغیب می کند تا از مطالب شما لذت ببرند و روی صفحه فرود یا وب سایت خود کلیک کنند.

در دنیای پرتنش رسانه های اجتماعی ، مهارت های عالی برای نوشتن کپی حتی از دیدگاه بازاریابی عمومی حتی با ارزش تر است.

اگرچه توییتر محتوا را به ۱۴۰ کاراکتر محدود می کند ، اما داده ها نشان می دهد که توییت های کوتاه تر با ۷۰ تا ۱۰۰ کاراکتر بالاترین میزان درگیری را دارند. این یک داستان مشابه در فیس بوک است – پستهایی که دارای ۴۰ شخصیت هستند ۸۶ درصد بالاتر از پست های طولانی تر و دقیق تر دریافت می کنند.

اینکه بتوانید پیام خود را به هسته اصلی خود کاهش دهید و کاربران را بدون هدر دادن کلمات درگیر کنید ، یک مهارت ارزشمند است – کاری که می تواند تأثیر چشمگیری در تعامل ، اثربخشی و بازگشت سرمایه شما از بازاریابی رسانه های اجتماعی داشته باشد.

آیا می خواهید مهارت های نوشتن مقاله خود را توسعه دهید؟ راهنمای نهایی ما برای نوشتن کپی استثنایی ، راهنمای مبتدی عالی برای یادگیری هنر نوشتن نسخه برداری برای Facebook ، Twitter ، گوگل Ads و صفحات فرود است.

طراحی

نیازی به داشتن یک طراح مستر برای اینکه یک مدیر رسانه های مؤثر اجتماعی باشید ، نیست ، بلکه درک قوی از طراحی – و به ویژه توانایی ایجاد محتوای تصویری که به صورت برجسته و حرفه ای به نظر می رسد – می تواند به شما در اجرای موثرتر کمک کند. و کمپین جذاب.

داده های مطالعه نشان می دهد که محتوای رسانه های اجتماعی با تعداد زیادی عکس غنی و تفصیلی از محتوای رسانه های اجتماعی فراتر است که از نظر متن بسیار سنگین است اما از تصاویر بسیار سبک است.

طبق گفته BuzzSumo ، پست ها و مقالات وبلاگ با تصویر هر ۷۵ تا ۱۰۰ کلمه ، دو برابر بیشتر از مقالات با تصاویر کمتر است.

گذشته از اشتراک گذاری ، تصاویر همچنین در شانس حفظ مخاطبان شما مطالبی که به اشتراک می گذارید تأثیر می گذارد. داده های مربوط به قوانین مغز نشان می دهد که مردم تقریباً ۶۵٪ از پیام را هنگامی که با یک تصویر مربوطه جفت می شوند به یاد می آورند ، در مقایسه با تنها ۱۰٪ بدون.

با توجه به محبوبیت روزافزون فیلم های رسانه های اجتماعی ، مهارت های ویرایش ویدیو نیز یک دارایی ارزشمند برای یک مدیر رسانه های اجتماعی است.

افراد به ندرت انتظار طراحی بی عیب و نقص را در فیس بوک یا توییتر دارند ، به این معنی که نیازی به تسلط بر هنر طراحی برای موفقیت رسانه های اجتماعی نیست. با این وجود ، توانایی شلاق زدن سریع به محتوای تصویری که به نظر حرفه ای می رسد ، یک مهارت جدی برای هر حرفه ای رسانه اجتماعی است.

Analytics

مهارت های تجزیه و تحلیل نقش مهمی در کمک به شما در بازاریابی رسانه های اجتماعی از مؤثر تا برجسته ایفا می کند.

رسانه های اجتماعی مانند هر کانال بازاریابی دیجیتال دیگری در مورد تولید ROI مثبت برای تجارت شما هستند. نرم افزار Analytics ، به ویژه ابزارهای تحلیل اجتماعی مانند Facebook Analytics و Twitter Analytics ، این امکان را فراهم می سازند که به شما امکان می دهد اطلاعات مخاطبان و فعالیت های خود را عمیق کنید.

دیجیتال

رسانه های اجتماعی به دو نفر احتیاج دارندo انواع مختلف مهارت های تحلیلی. اولین توانایی برای تجزیه و تحلیل و ارزیابی داده های رسانه های اجتماعی ، اعم از صفحه و لایکهای مطالب گرفته تا بازتوییت ، اشتراک گذاری و خریداران شخصی است که به احتمال زیاد حساب شما را دنبال می کنند و با محتوای شما درگیر می شوند.

دوم توانایی تجزیه و تحلیل معیارهای تبدیل ، اعم از آمار استفاده از قبیل زمان در سایت و نرخ گزاف گویی تا معیارهای تجاری مانند سرب ، درآمد و تبدیل.

یک مدیر رسانه ای عالی اجتماعی باید در هر دو جنبه تحلیلی کاملاً محکم داشته باشد ، همه در عین حال که برنامه ریزی سمت خلاقانه فعالیت های رسانه های اجتماعی شما را دارد.

برنامه ریزی

رهبری

این بدان معنی است که سیستم سازی را می فهمید و دانستن چگونگی ایجاد فرایندهایی برای دنبال کردن افراد دیگر. این همچنین به معنای توانایی اجرای یک استراتژی تصویر بزرگ است ، همه در حالی که می توانید جزئیات دقیق کمپین خود را به طور مؤثر مدیریت کنید.

سرانجام ، این بدان معناست که بتوانید مدیریت را از نتایج کمپین های خود در کوتاه مدت و بلند مدت آگاه کنید.

مانند خلاقیت ، رهبری مهارتی است که افراد زیادی برای یک صفت اشتباه می گیرند. داده های مجله روانشناسی کاربردی و مجله آموزش کشتی کشتی نشان می دهد که با توجه به زمان و قرار گرفتن در معرض رهبران مؤثر ، افراد می توانند مهارت های رهبری قوی و مؤثر خود را توسعه دهند.

روانشناسی

در حالی که مهارتهای رهبری ممکن است در اولین استخدام رسانه های اجتماعی مهم نباشند ، با رشد فعالیت های رسانه های اجتماعی شما بسیار ارزشمندتر می شوند. قبل از زمان به دنبال مهارتهای خوب رهبری باشید تا اطمینان حاصل کنید که با شروع یک ROI مثبت می توانید تلاش های رسانه های اجتماعی خود را رشد دهید.

در حال جستجوی الهام بخش رسانه های اجتماعی هستید؟

یکی از بهترین راهها برای تسلط بر هنر بازاریابی رسانه های اجتماعی ، مطالعه کمپین های مؤثر از مارک های دیگر است. پست ما در مورد بهترین کمپین های رسانه های اجتماعی سال ۲۰۱۷ شامل چندین مثال عالی از آنچه می شود به یک کمپین جذاب ، موفق و به یاد ماندنی در رسانه های اجتماعی تبدیل می شود.

<

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atico City State) هندوراس هنگ کنگHungaryIcelandIndiaIndomosIran، جمهوری اسلامیIraqIsle of ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، جمهوری دموکراتیک مردم Korea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، Libnan LibyanyanLtanoensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSbbard & Jan MayenSwaziland سوئد سوئیس سوئیس سوئیت سوئیت جمهوری جمهوری عربی سوریه تایوان استان استان تاجیکستان تانزان ia، جمهوری تایلند تایلندTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad & TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistan جزایر تورکس و کایکوسTuvaluUgandaUkrainUmir در امارات متحده عربی ایالات متحده آمریکا جزایر دور افتاده اروگوئه ازبکستانVanuatuVenezuelaVaitesVaitesVainesVainesVainesVitaka تایلنداوا
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL