۳ ضروری استراتژی فروش موفق دیجیتال

فروش دیجیتالی و اجتماعی به سرعت در حال تبدیل شدن به هنجاری برای بسیاری از مصرف کنندگان در سراسر جهان است. با چنین هجومی از افرادی که خرید آنلاین می کنند ، ضروری است که مارک ها و ارائه دهندگان خدمات به یک استراتژی دیجیتالی مجهز باشند که به آنها اجازه می دهد محصولات را با سهولت به فروش آنلاین بپردازند.

دیجیتال

با این حال ، بازاریابان دیجیتال آگاه هستند که فرایند خرید آنلاین مدتها قبل از تبدیل یک چشم انداز به مشتری آغاز می شود. دستیابی به ارتباطات اجتماعی با محتوا با کیفیت بالا و مارک تجاری قابل اعتماد برای شرکت هایی که به دنبال ساختن آن در دنیای آنلاین هستند ، بسیار مهم است. مطابق با خرده فروشی امروز ، ۸۱٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید عمده ، نوعی تحقیقات آنلاین را انجام می دهند.

چرا به استراتژی فروش دیجیتالی نیاز دارید

در سال ۲۰۱۸ ، تعداد کل کاربران اینترنت از علامت ۴ میلیارد نفر عبور کرده است ، همانطور که در گزارشی که توسط Hootsuite و We Are Social (تکمیل شده) یافت شده است. برای اکثر ما تلفن های هوشمند یا رایانه های لوحی تقریباً همیشه در دسترس هستند. این که آیا ما در اتوبوس برای کار خود حرکت می کنیم یا یکشنبه تنبل را در خانه داریم ، تقریباً به اینترنت وصل هستیم و به نوبه خود ، محصولاتی و خدماتی را که در اختیار ما است قرار داده است. با گذشت سالها ، شرکت های بیشتری و بیشتر با سرمایه گذاری وقت و پول در استراتژی فروش دیجیتال خود از این جامعه متصل استفاده کرده اند.
سرمایه گذاری

با ۶۷٪ سفر یک خریدار که بصورت آنلاین انجام می شود ، فقط منطقی است که مشاغل بر این اساس تکامل می یابند. روزهای گذشته تنها استراتژی های بازاریابی آفلاین است. برای موفقیت در بازار امروز ، شرکت ها باید یک فرایند فروش ایجاد کنند که مطابق با نیازهای مصرف کنندگان آنلاین باشد. با این وجود ، کلید توسعه یک استراتژی فروش دیجیتال بهترین طبقه فقط شامل حضور آنلاین نیست بلکه یک مارک دیجیتالی کاملاً گرد است که با روشی معنی دار با مصرف کنندگان هدف ارتباط برقرار می کند.

اگر نمی دانید چگونه می توانید محصولات آنلاین را بفروشید و استراتژی فروش دیجیتالی خود را تراز کنید ، ابتدا باید ملزومات موفقیت فروش دیجیتال و اجتماعی را بشناسید. قبل از شروع طوفان مغزی و تدوین استراتژی دیجیتالی بعدی خود ، درک روشنی از این سه عنصر اساسی یک تلاش سودآور و معنی دار بسازید:

۱ F قیف فروش آنلاین خود را بهینه کنید

قیف فروش آنلاین اصطلاحی است که توسط فروشندگان و بازاریابان دیجیتال استفاده می شود و سفر یک مصرف کننده را از معرفی اولیه به یک مارک در تمام طول مسیر تا نقطه خرید شرح می دهد. شناخت قیف فروش آنلاین برند شما بخش مهمی از یک استراتژی فروش موفق دیجیتال است ، زیرا بینشهایی را ارائه می دهد که نشان می دهد چگونه فرایند تصمیم گیری مشتری ایده آل شما است.

حرکت چشم انداز از طریق قیف فروش شما شامل چندین مرحله می شود: درگیر کردن چشم اندازها ، تبدیل به مشتری ، تکمیل فروش و تولید مشتریان تکراری وفادار. برای اهداف فروش دیجیتال ، قیف فروش بهینه قادر خواهد بود در بالای قیف فروش آنلاین با مشتریان درگیر شود و آنها را تا زمان تصمیم گیری برای خرید ، به طور فعال به یک برند متصل نگه دارد.

استراتژیست های خوب فروش دیجیتال قادر خواهند بود از طریق قیف فروش توجه چشم انداز را حفظ کنند ، در حالی که یک استراتژیست عالی فروش دیجیتالی ، آنها را به شکلی طبیعی احساس راحتی و هماهنگی با مارک نگه می دارد.

۲ Cont محتوا ایجاد کنید که شامل قیف فروش آنلاین باشد

هنگامی که نوبت به ایجاد یک استراتژی فروش موفق دیجیتال برای خدمات یا محصول شما می رسد ، محتوا می توانند سرمایه گذاری شما را رقم زده یا خراب کنند. مصرف کنندگان مدرن به دنبال محتوایی مانند فروش پنیر نیستند که به سادگی ویژگی های محصول یا خدمات شما را بیان کند. در عوض ، آنها به دنبال اطلاعاتی عملی در مورد چگونگی نام تجاری شما در بهبود برخی از ظرفیتها در سبک زندگی آنها هستند. محتوای با کیفیت بالا داستان برند شما را بازگو می کند و تصویری از چگونگی ارتباط چشم انداز به تصویر نام تجاری شما را ترسیم می کند.

هنگامی که این کار به خوبی انجام شد ، محتوای دیجیتالی چشم اندازی را در کل قیف فروش آنلاین حفظ می کند. از آگاهی اول تا ساختن مشتری تکراری وفادار. ارزشمندترین محتوای هدایت ، محتوایی است که یک اقدام عملی را ارائه می دهد و مشکلی را که ممکن است آنها تجربه کنند حل می کند. محتوای آموزشی شما و مارک تجاری خود را به عنوان رهبران فکری در صنعت خاص خود نشان می دهد در حالی که نشان می دهد که در کمک به مشتریان خود برای بهتر و بهتر شدن سرمایه گذاری کرده اید. چندین نوع محتوای با ارزش بالا وجود دارد که می توانند به عنوان بخشی از یک استراتژی فروش دیجیتال توسعه داده شوند ، از جمله:

مشکلی

     

  • وبلاگ ها: هنگامی که HubSpot از بازاریابان سؤال کرد که بالاترین اولویت بازاریابی ورودی از نظر استراتژی فروش دیجیتال آنها چیست ، ۵۳٪ از بازاریابان تولید محتوای وبلاگ را انتخاب برتر خود اعلام کردند. چرا؟ از آنجا که محتوا که اغلب منتشر می شود ، مربوط به یک خواننده است و حاوی اطلاعات ارزشمند می تواند به افزایش ترافیک وب سایت ، رتبه بندی موتورهای جستجو و واسطه اجتماعی کمک کند.یک نمایه بازدید می کند نه تنها به طور منظم وبلاگ نویسی منجر به تعامل با نام تجاری شما می شود بلکه به شما نشان می دهد که شما یک تجارت تجاری یا مارک اختصاصی با حضور فعال آنلاین هستید.

     

  • وبینارها و رویدادهای آنلاین: به عبارت ساده ، وبینارها آموزش های آنلاین یا رویدادهای سخنرانی شبیه کنفرانس هستند که محتوای آموزشی برای آینده را ارائه می دهند. اینها می توانند یک رویداد یک روزه یا محتوای در دسترس در وب سایت شما باشند که بتوانید تخصص خود را در صنعت خاص خود نشان دهید. وقتی یک وبینار ایجاد می کنید یا یک رویداد آنلاین میزبان هستید ، چشم اندازها می توانند چهره ای را به نام تجاری شما ببخشند و ارتباط آنها را با سرویس یا کالایی که ارائه می دهید بیشتر برقرار کنند. غالباً ، رویدادهای آنلاین و وبینارها روی یک موضوع یا موضوع اصلی که مربوط به علایق چشم انداز ایده آل شما باشد ، تمرکز می کنند. برای مطرح شدن موضوع وبینار مشکل دارید؟ از سکوهای رسانه های اجتماعی خود بهره ببرید و یک نظرسنجی سریع ایجاد کنید و از پیروان خود بپرسید که بیشترین علاقه را دارند در طول یک رویداد آنلاین مستقیم یا ضبط شده درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند.

     

  • مطالعات موردی و توصیفات: چه از نظر فرم کوتاه و چه در یک پاراگراف کوتاه ، مطالعات موردی ابزاری باورنکردنی برای کمک به چشم اندازها برای درک بهتر برند شما است. اغلب ، یک مطالعه موردی موضوعی را نشان می دهد که مشتری قبلی داشت و اینکه چگونه خود یا شغل شما به ارائه راه حل های عملی کمک کرده است.
  • راه حل

     

  • روشهای بازاریابی ایمیل: فروش دیجیتال متوقف نمی شود وقتی کاربر ایمیل خود را از طریق فرم تماس با وب سایت خود به شما ارسال کند. براساس گزارش آمار ایمیل ، ۲۰۱۷-۲۰۲۱ که توسط گروه Radicati تکمیل شده است ، در سال ۲۰۱۷ ۳٫۷ میلیارد کاربر ایمیل در سطح جهان وجود داشته است. با چنین تعداد گسترده کاربران ، بازاریابی ایمیلی توانایی خود را حفظ می کند که راهی مؤثر برای دستیابی و ارتباط با چشم اندازهای هدفمند باشد. . با وجود بسیاری از ارائه دهندگان مقرون به صرفه در توزیع خبرنامه نامه الکترونیکی ، ارسال ایمیل و خبرنامه به طور منظم برای برقراری ارتباط به روزرسانی ها ، تبلیغات و رویدادها با مخاطبان خود ، به حفظ ارتباط و ارتباط آنها با برند شما کمک می کند. Limitus دریافت که ۴۷٪ از ایمیل های باز شده در تلفن همراه اتفاق می افتد ، ۳۶٪ در ایمیل و ۱۷٪ در دستگاه های رومیزی. این توانایی دسترسی به ایمیل در دستگاه های مختلف برای فروشندگان دیجیتال یک امتیاز است ، زیرا این امکان افزایش یافته برای کلیک گیرنده به لینک های پیوست را فراهم می کند.

     

  • محتوای رسانه های اجتماعی: برای بسیاری از مارک ها ، محتوای رسانه های اجتماعی خلاق و با اهمیت مهمترین بخش از استراتژی فروش دیجیتال آنها بوده است. با بیش از ۱٫۱۳ میلیارد کاربر فیس بوک در سال ۲۰۱۶ در فیس بوک ، همانطور که توسط Statistica مشاهده می شود ، توانایی ایجاد اولین برداشت با سرب ، ایجاد چشم انداز با پتانسیل بالا و رانندگی آنها از طریق قیف فروش با حضور کاملاً مطبوعات در رسانه های اجتماعی در دسترس است. محتوایی که در بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند برای یک استراتژی فروش موفق دیجیتال بسیار مهم است. قبل از به اشتراک گذاشتن هر محتوا ، تحقیقات خود را انجام داده و بدانید که اکثر مخاطبان هدف زمان خود را صرف چه بستری می کنند. اگر عکاس عروسی هستید ، ممکن است فهمید که یک فید اینستاگرامی برای ساخت آگاهی از برند از آنچه توئیتر است ، سودمندتر است. محتوایی که در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید باید عملی ، ارزشمند و متناسب با نیاز مخاطبان هدف شما باشد. به عنوان مثال ، پیوندهایی را با وبلاگ های جدید و قبلی ، مطالعات موردی و مطالب با اشخاص ثالث با محتوای خوب به اشتراک بگذارید که نشانگر درک شما از نیازها و علاقه های مخاطبان شما است. برای برقراری ارتباط معنادارتر با محتوای رسانه های اجتماعی خود ، وقت بگذارید تا مرتباً نظرات را مرور کنید ، به هر سؤالی از مشتری به موقع پاسخ دهید ، و هنگامی که آنها می گویند می خواهند مطالب بیشتری را در یک موضوع خاص مشاهده کنند ، به دنبال کننده های خود گوش دهید.
  • عروسی

۳ ٫ برای بهینه سازی عملکرد فروش دیجیتال خود از داده ها و تجزیه و تحلیل ها استفاده کنید

فروشندگان دیجیتال و بازاریابان در حال تغییر در روند تفسیر اقدامات آنلاین مخاطبان هدف خود ، تغییر عظیمی را تجربه می کنند. با هجوم اطلاعات موجود از سیستم عامل هایی مانند گوگل Analytics و گزینه نمایه “تجارت” در بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، مردم نسبت به گذشته از بینش تجاری و نیازهای چشم انداز اطلاعات بیشتری کسب می کنند.

استفاده از این داده های موجود می تواند به ایجاد یک استراتژی فروش موفق دیجیتال کمک کند. وقتی اطلاع دارید که چشم انداز قیف فروش شما را ترک می کند ، می توانید قیف فروش آنلاین خود را برای بهبود اتصال مارک تجاری خود تجزیه و تحلیل کرده و بهینه کنید. موفق ترین فروشندگان دیجیتال در استفاده از ابزارهای اطلاعاتی قدرت این داده ها را به کار می گیرند تا درک کنند که چطور چشم انداز در وقت آنلاین خود می گذرانند ، بهره وری را رانندگی می کنند و چگونه می توانند برند خود را به روشی معنی دار بفروشند.

نتیجه گیری

یک استراتژی فروش موفق دیجیتال با درک روشنی از نیازها ، خواسته ها و عادت های آنلاین مشتریان ایده آل شما آغاز می شود. با استفاده از تجزیه و تحلیل داده هاابزارهای sis و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای توسعه یک قیف فروش آنلاین خوب ، می توانید روش های فروش دیجیتالی خود را برای دستیابی به چشم اندازها و عملیاتی سودآور بهینه کنید.

<