۳ Takeaways Digital از رسوایی جنیفر لارنس

آنجا که رسوایی در رسانه های اجتماعی وجود دارد ، همیشه یک درس برای یادگیری است. فقط جای تأسف است که جنیفر لارنس و بسیاری از افراد مشهور زن مجبور بودند این کار را به سختی بیاموزند. پس از هک شدن ادعا شده ، تعدادی از عکس های سازنده ستاره در وب سایت مبتنی بر تصویر ، ۴Chan منتشر شد. تصاویر یک بار خصوصی ، هیچ وقت ویرانی نمی کنند و ابتدا در سراسر توییتر و سپس کل وب پخش می شوند.

اینترنت یک چیز قدرتمند است – گاهی اوقات با تاریک ترین دست خطرناک است. اما بازاریابان دیجیتال نیازی به نگرانی ندارند. در زیر ما به شما می گوییم چگونه از حریم شخصی خود و شهرت برندتان محافظت کنیم.

دیجیتال

۱ Privacy از حریم شخصی خود محافظت کنید

اولویت اول شما؟ کلمات عبور آنها را برای همه حساب های رسانه اجتماعی خود بررسی کنید. آیا آنها امن هستند؟ آیا آنها منحصر به فرد هستند؟ اگر اکنون آنها نباشند ، زمان تغییر آنهاست. دوم در لیست؟ سعی کنید تأیید هویت دو عاملی را انجام دهید (خدماتی که اپل قبلاً ارائه می دهد). این دقیقاً به نظر می رسد: برای ورود به سیستم باید یک مرحله دیگر را انجام دهید تا تأیید کنید که قطعاً شما هستید. هر بار که وارد حساب کاربری iCloud خود می شوید ، یک کد منحصر به فرد برای تلفن یا دستگاه Apple ارسال می شود.

برخی از سایتها توصیه می کنند که اقدامات احتیاطی و غیرفعال کردن جریان iCloud Photo Stream خود را انجام دهند. برای این کار به تنظیمات بروید و iCloud را باز کنید. سپس گزینه Photos را انتخاب کنید و Photo Stream را به صورت دستی خاموش کنید. شما باید این کار را برای همه دستگاه های Apple خود انجام دهید. درباره چند عکس انتخاب نگران هستید اما نمی خواهید کل سرویس را غیرفعال کنید؟ از نترسید – به سادگی ویرایش را انتخاب کنید ، روی عکسهای برجهای گزنه ضربه بزنید و Delete را فشار دهید.

۲ ٫ مشاغل خیلی هک شده اند

مکالمه آنلاین بسیار متمرکز بر نحوه محافظت از حساب های شخصی و جلوگیری از هدر دادن جزئیات خصوصی شما است. اما حقیقت این است که تجارت شما به همان اندازه آسیب پذیر است. آیا شما به یاد دارید که پروفایل توییتر Burger King در فوریه سال گذشته هک شد؟ این حساب به مدت ۷۱ دقیقه گروگان گرفته شد و با این وجود یک ۷۱ صدای توئیت (با عرض پوزش) ارسال شده است.

راه حل؟ رمزهای عبور ضد گلوله را ایجاد کنید. و بعد آنها را دراز نکشید. به عنوان مثال ، هرگز گذرواژه ها را در رایانه هایی که به اشتراک می گذارید یا در دستگاههای تلفن همراه که ممکن است به سرقت بروند ، ذخیره نکنید. با هر ارتباط با احتیاط رفتار کنید زیرا کلیک بر روی هرزنامه می تواند امنیت سایت شما را به خطر بیاندازد. شما آن را نمی خواهید.

راه حل

برخی از ابزارهای مفید برای محافظت از حسابهای شما:

     

  • اجرای فناوری Single-Sign-On را در نظر بگیرید. این امکان را به شما می دهد تا با نام کاربری و رمزعبور ایمیل خود به همه حساب های رسانه های اجتماعی خود وارد شوید.
  •  

  • استفاده از یک پلتفرم رسانه های اجتماعی شخص ثالث مانند Hootesuite می تواند با هشدار دادن به شما قبل از کلیک روی محتوای مخرب به شما در محافظت از هرزنامه کمک کند.

۳ ٫ مقابله با شایعات مخرب

رسانه های اجتماعی نیرویی غیرقابل توقف است. ورد-دهان با سرعت ترسناکی به خصوص در پسندیدن توییتر حرکت می کند. پرونده جنیفر لارنس نمونه ای از همین موضوع است. طبق گفته Newstalk ، این ستاره در بیش از ۷۰۰۰۰۰ توییت و بیش از ۷۰۰۰ مقاله خبری در ۱۰۰ کشور جهان فقط در ۲۴ ساعت ذکر شده است. به محض شنیدن عکس در مورد او ، آنها را حذف کرد و یک توییتی را برای دفاع از موضع خود صادر کرد.

اما در مورد تجارت شما چطور؟ چرا خودتان را به عنوان تبلیغ گرایانه خود فکر نکنید؟ سپس بطور فعال حساب های خود را با کمک یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی نظارت کنید. با تشکر از بازخورد مثبت و به سرعت به هر سؤالی که ممکن است مشتریان شما داشته باشند پاسخ دهید. و برای مسائل پیچیده تر مثل شایعات و شکایات دروغین؟ آنها را نادیده نگیرید. در عوض مانند جنیفر لارنس رفتار کنید و با فیض ، عزت و بدون ترس مسئولیت این مسئله را حل کنید. مشتریان شما به خاطر آن احترام خواهند گذاشت.

علاقه مند به یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال هستید؟ دوره های ما فقط می تواند شروع کارهای مورد نیاز شغلی شما باشد – دوره بعدی به زودی آغاز می شود.

زارا برک