۲۰ آمار بازاریابی Influencer که شما را شگفت زده می کند

هرچه رسانه های اجتماعی به یکپارچه تر زندگی ما تبدیل شوند ، بازاریابی تأثیرگذار منفجر شده است. مردم برای مشاوره و توصیه در مورد تصمیم گیری در مورد خرید ، به مدل های محبوب اینستاگرام خود ، شخصیت های توییتر و ستاره های یوتیوب روی می آورند.

به این تأثیرگذارها میلیونها مصرف کننده اعتماد دارند و بازاریابان به آن توجه می کنند. به نظر می رسد که ۸۶٪ از آنها از سال گذشته از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کرده اند ، و بودجه بازاریابی تأثیرگذار بسیار زیاد است.

رسانه های اجتماعی فرصتی را به افراد عادی داده اند تا از طریق تحریک محتوا و تعامل ، برند تجاری خود را بسازند. این تأثیرگذارهای جدید نسبت به افراد مشهور سنتی نسبتاً محبوب هستند. از آنجا که هر روز تعداد بیشتری از افراد به شبکه های رسانه های اجتماعی می پیوندند ، شرکت ها شروع به درک این امر می کنند که می توانند از این سیستم عاملها برای بازاریابی استفاده کنند.

علاقه به بازاریابی تأثیرگذار فقط افزایش یافته است ، به این معنی که تحقیقات زیادی انجام شده است که آمار جالبی را ایجاد کرده است. بنابراین بیایید نگاهی به برخی از چشمگیرترین نتایج این مطالعات بیندازیم. در اینجا ۲۰ آمار بازاریابی تأثیرگذار وجود دارد که شما را شگفت زده خواهد کرد.

۱) ۷۰٪ از نوجوانان به مؤسسات تبلیغاتی اعتماد بیشتری نسبت به مشاهیر سنتی دارند

ساختن همان سطح از تأثیر گذاران اعتماد برای برندها بسیار دشوار است ، اما به لطف بازاریابی تأثیرگذار که اعتماد به برند شما منتقل می شود. به حدی که ۴ در ۱۰ مشترک هزار ساله می گویند تأثیرگذار مورد علاقه آنها آنها را بهتر از دوستان خود می فهمد

تأثیر دیگر بازاریابی تأثیرگذار این است که مارک ها مجبور نیستند منابع خود را برای تبلیغ خود هدر دهند ، و در عوض از تأثیرگذار استفاده کنند تا از طرف خود صحبت کنند و پیام مورد نظر مردم را به اینجا انتقال دهند و به آنها اعتماد کنند.

۲) ۸۸٪ از زنان از رسانه های اجتماعی برای خرید مشاوره استفاده می کنند.

این آماری باید برای هر برندی که خانمها را به عنوان مخاطب اصلی خود یا در محدوده مشتریان ایده آل خود قرار می دهند ، مهم باشد.

به نظر می رسد اگر می خواهید به زنان بیشتری برسید و از آنها بخرید تا محصول یا خدمات خود را بخرید ، باید در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید و از تأثیرگذارانی که به آنها علاقه مند هستند آگاه شوید و این رفتار به شکلی در حال رشد است که ۴۵٪ از زنان ادعا می کنند در ۲ روز پیش در رسانه های اجتماعی فعال تر باشید.

وقتی صحبت از بازاریابی تأثیرگذار است ، بیش از نیمی از خانمها بخاطر پست های تأثیرگذار در فیس بوک و اینستاگرام ، سیستم عامل های برتر خریداری شده اند. نکته اصلی درگیر کردن این گروه از طریق تأثیرگذار ، واقعی و الهام بخش است.

۳) ۴۹٪ از مصرف کنندگان به توصیه های آنفلوآنزا بستگی دارند

این آمار نشان از اهمیت روزافزون تأثیرات رسانه های اجتماعی برای ارتباط برندها با مخاطبان خود دارد. ۴۹٪ از مصرف کنندگان نه تنها به توصیه های آنفلوانزر بستگی دارند بلکه ۴٪ آنها پس از دیدن آن در توییتر ، YouTube یا اینستاگرام چیزی خریداری کرده اند.

اگر مصرف کنندگان نسبت به توصیه یک تأثیرگذار اعتماد به نفس داشته باشند ، بیشتر احتمال دارد که اقدام به خرید کنند. برندها می توانند با اعتماد به نفس تأثیر گذارها ، پاسخگو باشند.

اعتماد به نفس

۴) ۶ در ۱۰ نوجوان پیروی از افراد مشهور پیرامون افراد مشهور را دنبال کنید

کلمه مشهور به اندازه گذشته ارزشمند نیست. نه تنها مشتریان از برندهای معتبر سختی برخوردار هستند ، بلکه به نظر می رسد افراد مشهور سنتی نیز تأثیرگذاری خود را از دست داده اند.

اینفلوئنسرها توانایی ایجاد روابط محکم با طرفداران را دارند و مخاطب بیشتری را تجربه می کنند که ۳ برابر تعداد بازدیدها ، دو برابر بیشتر از عمل و ۱۲ برابر بیشتر نظرات در مقایسه با فیلم های مشهور سنتی.

به نظر می رسد مصرف کنندگان این روزها به تأثیرگذار رسانه های اجتماعی و همسالان خود بالاتر از هر کسی اعتماد دارند. قدرت به سمت تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی تغییر یافته است.

۵) کمپین های بازاریابی انفلوانزا به ازای هر دلار دلار خرج ۶٫۵۰ دلار درآمد

دلار

با ۵۹٪ بازاریابان که قصد دارند بودجه بازاریابی تأثیرگذار خود را افزایش دهند ، این حوزه از بازاریابی به سریعترین کانال در حال رشد برای مارک های ضرب و شتم جستجوی ارگانیک ، جستجوی پولی و بازاریابی ایمیل تبدیل می شود.

براساس یک مطالعه تامسون ، مشاغل برای هر دلار که برای تأثیرگذاران با ۱۳ درصد برتر ، ۲۰ دلار یا حتی بیشتر درآمد دارد ، ۶ ٫ ۵۶۰ دلار درآمد کسب می کنند. این با توجه به اینکه بیش از نیمی از بازاریابان مشتریانی را که از این مسیر بدست می آورند ، چشم انداز بهتری می دانند ، بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری است.

از نظر کانالهای تأثیرگذار ، وبلاگها و فیس بوک به عنوان مؤثرترین سیستم عاملها ذکر شده اند.

<h2 id = "" 6) بازاریابی آنفلوآنزا سریعترین روش در حال خرید آنلاین مشتری سریع است

مارک های بیشتری در قطار بازاریابی تأثیرگذار متوقف شده اند. ایجاد روابط با تأثیرگذارانی که با نام تجاری شما طنین انداز می شوند و ایجاد کمپین هایی که مطابق بامقادیر پیروان یک تأثیرگذار.

علاوه بر این ، ۲۲٪ از بازاریابان می گویند بازاریابی تأثیرگذار مقرون به صرفه ترین روش برای به دست آوردن مشتریان جدید است.

۷) ۵۷٪ از شرکت های مد و زیبایی در بازاریابی آنفلوآنزا مشارکت می کنند

مد و زیبایی صنایعی هستند که به بازاریابی تأثیرگذار متکی هستند ، زیرا رشد ارگانیک برای مارک ها بدون تبلیغات و تقویت ، چالش برانگیزتر شده است.

در این بخش ، در حال حاضر ۵۷٪ از شرکت ها از بخشی از تأثیرگذار به عنوان بخشی از ترکیب بازاریابی خود استفاده می کنند در حالی که ۲۱٪ قصد دارند این را در سال آینده به استراتژی خود اضافه کنند.

در حال حاضر بسیاری از مارک ها برای موفقیت های بزرگی از تأثیرگذار استفاده می کنند ، مانند استفاده از Lush با استفاده از Grav3yardgirl و نیکول Guerriero و به دست آوردن هزاران بازدید در یوتیوب. با این حال ، در حالی که بسیاری از مارک های مد و زیبایی علاقه مند به استفاده از تأثیرگذار هستند ، بسیاری می خواهند از وجود یک مارک تجاری اطمینان حاصل کنند تا موفقیت به وجود آید.

۸) برندهای بزرگ قصد دارند تا هزینه بازاریابی آنفلوآنزا را افزایش دهند

تعداد بیشتری مارک و بازاریاب در حال تحقق یافتن نتایج باورنکردنی هستند که بر بازاریابی تأثیر می گذارد. این تأثیر منجر به افزایش هزینه خواهد شد که ۶۷٪ از بازاریابان قصد دارند بودجه خود را در ۱۲ ماه آینده به ویژه در اینستاگرام افزایش دهند.

نه تنها افزایش برای کمک به افزایش آگاهی از برند ، دستیابی به مخاطبان جدید و ارتقاء حمایت از برند ، بلکه به سرعت تبدیل به کانال اصلی بسیاری از بازاریابان می شود.

۹) پیش بینی می شود صنعت بازاریابی آنفلوآنزا تا سال ۲۰۲۰ به ۱۰ میلیارد دلار برسد

به عنوان یک صنعت ، بازاریابی تأثیرگذار در طی دو سال گذشته بصورت نمایی گسترش یافته است. در سال ۲۰۱۷ که فقط ۲ میلیارد دلار ارزش دارد ، این صنعت قرار است تا سال ۲۰۲۰ به ۱۰ میلیارد دلار برسد زیرا این صنعت شاهد رشد بیشتر و تبدیل شدن به یک بازار کارآمد تر است.

این رشد به معنای استفاده گسترده تر در بازاریابی است و به بازاریاب ها نیاز دارد تا راه هایی را برای اندازه گیری کمپین ها تحقق بخشند ، تجزیه و تحلیل هایی را برای مقیاس بندی کمپین ها ایجاد کرده و به چگونگی مدیریت روابط بین مارک ها و تأثیر گذاران بپردازند.

۱۰) ۷۴٪ از مردم به شبکه های اجتماعی اعتماد می کنند تا در تصمیم گیری های خرید راهنمایی کنند

حدود سه چهارم از مصرف کنندگان به نظرات خود در رسانه های اجتماعی از جمله نظرات دوستان ، خانواده ها و افراد تأثیرگذار اعتماد می کنند تا به آنها در تصمیم گیری صحیح در مورد خرید یک محصول یا خدمات اعتماد کنند.

این امر فرصت های عظیمی را برای بازاریابان در تبلیغ محصولات (حمایت مالی یا نه) ایجاد می کند تا مخاطبان جدیدی را بدست آورند و بر گروه های اصلی مانند هزاره ها و ژنرال Z تأثیر بگذارند.

۱۱ Marketing بازاریابی آنفلوآنزا از بازاریابی چاپی پیشی گرفته است

این بدان معنی است که مارک ها به روش هایی که بودجه بازاریابی خود را خرج می کنند ، دستخوش تغییر شده اند. گران بودن و ناکارآمد بودن تبلیغات ، مانند آنچه در روزنامه ها و مجلات وجود دارد ، راهی برای بازاریابی تأثیرگذار است.

بازده سرمایه گذاری در بازاریابی تأثیرگذار بسیار فراتر از هر وسیله سنتی است.

۱۲ ٫ ۴۰٪ از مشتریان از فناوری مسدود کردن آگهی استفاده می کنند

بیشتر و بیشتر کاربران اینترنتی تبلیغات سنتی را از تجربه آنلاین خود حذف می کنند. در ایالات متحده ، مسدود کردن آگهی های تبلیغاتی در رایانه های رایانه ای ۴۲۰٪ و در تلفن های همراه ۱۵٪ است زیرا مصرف کنندگان از اینکه با پاپ آپ و آگهی ها پرت شوند ، خسته شده اند.

اما تأثیرگذار اکنون شکاف را پر می کنند. مردم فیلم های مشهور رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود را مسدود نمی کنند. در واقع ، آنها هر حرفی را که می زنند در حال خوردن هستند. قدرت تبلیغات در حال تغییر به سمت افراد واقعی و تأثیرگذار است.

۱۳ ٫ بازاریابان ۲۵،۰۰۰ تا ۵۰،۰۰۰ دلار در کمپین های بازاریابی Influencer هزینه می کنند

در طی چند سال گذشته هزینه برای تأثیرگذار افزایش یافته است و فقط در حال افزایش است.

بودجه های زیادی برای بازاریابی تأثیرگذار در حال افزایش است که بازاریاب ها انتظار می رود به طور متوسط ​​۲۵ تا ۵۰ هزار دلار در کمپین های چند وجهی سرمایه گذاری کنند ، که مطابق با بسیاری از بودجه های بازاریابی خارجی شرکت های کوچک و متوسط ​​است.

۱۴) ۴۰٪ از کاربران توییتر بر اساس توییت خرید انجام داده اند

به نظر می رسد تأثیر گذاران توییتر توانایی تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید پیروان را دارند. در این بستر ، تأثیر گذاران اکنون از نظر اعتماد سازی با دوستانشان در حال رقابت هستند و ۴٫۹٪ از کاربران توییتر گفتند که در مقایسه با ۵۶٪ گوش دادن به دوستان ، به تأثیرگذار اعتماد دارند.

مشارکت در کارزارهای بازاریابی با تأثیرگذار از طریق توییتر ، واضح است که باعث افزایش فروش کالاها و خدمات می شود.

۱۵) ۶۷٪ از بازاریابان با کمک Influencers محتوا را تبلیغ می کنند

قبلاً اشاره کردیم که ۷۳٪ از بازاریابان بودجه ای را برای بازاریابی تأثیرگذار اختصاص داده اند ، اما در حال حاضر فقط ۶۷٪ فعالانه مشغول فعالیت هستند.با تأثیر گذاران ارتباط برقرار کنید. آنها از اعتبار منحرف شده و معاملات بازاریابی چشمگیر هستند تا اعتماد خود را به دست آورند.

اکنون زمان شروع پرش و مشارکت در بازاریابی تأثیرگذار است. وقت آن است که تحقیقات خود را انجام داده و تأثیرگذارانی را پیدا کنید که ممکن است اعتماد و فداکاری مخاطبان هدف شما را داشته باشند.

۱۶) فیس بوک تأثیرگذارترین شبکه رسانه اجتماعی است

با حدود دو میلیارد کاربر ماهانه در سرتاسر جهان ، فیس بوک تأثیرگذارترین کانال رسانه های اجتماعی است که ۱۹٪ تصمیمات خرید تحت تأثیر این سیستم عامل قرار دارد.

سایر شبکه های رسانه های اجتماعی در حال جلب توجه غول پیکر هستند ، اما فیس بوک همچنان در صدر است. مهم است که در فیس بوک فعال باشید و برای اهداف بازاریابی با تأثیرگذار درگیر شوید.

۱۷) یوتیوب روی پاشنه فیس بوک داغ است

در حالی که فیس بوک هنوز هم سگ آلفا است ، یوتیوب با ۱۸٪ تأثیر بازاریابی عقب است. این پلت فرم باعث ایجاد افراد مشهور و تأثیرگذار از افراد عادی شده است و شهرت برای همه گروه های سنی و جمعیتی باز است.

در یوتیوب چیزی برای همه وجود دارد و بازاریابان با قرار دادن پول بیشتر در بازاریابی تأثیرگذار روی این سیستم عامل توجه می کنند.

۱۸) ۶۰٪ از مصرف کنندگان هنگام خرید در فروشگاه تحت تأثیر رسانه های اجتماعی یا وبلاگ قرار گرفته اند

این معنی خرید مقایسه را تغییر می دهد. براساس تحقیقات ، ۳٪ از مصرف کنندگان در صورت ارتقاء یک مشهور در مقایسه با ۶۰٪ برای یک تأثیرگذار ، خرید کالای درون فروشگاهی را در نظر می گیرند.

نه تنها تأثیر بیشتر است بلکه بیش از نیمی از مشتریان قبل از خرید مشغول مشورت با وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی در تلفن های همراه خود هستند که اهمیت یافتن آسان اطلاعات و پست ها (اجتماعی و وبلاگ) را برای نشان دادن اعتبار یک محصول برجسته می کند.

۱۹) قصد خرید ۵٫۲ برابر توسط اینفلوئنسرها در توییتر افزایش یافته است

بخشی از تحقیقات بازاریابی تأثیرگذار به معنای کشف کدام شبکه های رسانه های اجتماعی مناسب ترین برای تبلیغ برند شما و جایی است که می توان مخاطب هدف شما را پیدا کرد.

طبق گفته های تأثیرگذار توییتر ، هنگامی که کاربران در معرض توییت های برند و آنفلوانزا قرار گرفتند در مقایسه با ۲٫۷ برابر هنگامی که فقط توییت های برند را نشان می دادند ، ۵٫۲ برابر افزایش در خرید ایجاد کردند.

۲۰) ۷-۱٪ از بازاریابان اعتقاد دارند که مشارکتهای آنفلوآنزا برای تجارت خوب است

مبارزات بازاریابی آنفلوانسر نباید یک گزاره یک و یک کار باشد بلکه یک استراتژی ارزشمند در ابزار ابزار بازاریاب است. نزدیک به سه چهارم از متخصصان بازاریابی ، آنها را برای تجارت مناسب می دانند.

اگر می توانید با آنها شریک شوید و یک رابطه طولانی مدت ایجاد کنید و آنها را به عنوان سفیر برند خود انتخاب کنید ، پیامی که آنها ترسیم می کنند به جای تبلیغ بیشتر مورد اعتماد واقع می شود. اگر به عنوان یک تأثیرگذار به شما اعتماد شود ، به افزایش اعتبار برند شما کمک می کند.

به حزب بازاریابی Influencer Social Join

بپیوندید

بهتر است از زمان ایجاد یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار ، دیر شود. یک راه خوب برای شروع این است که به برخی از بهترین تأثیرگذار صنعت خود دسترسی پیدا کنید و محصول یا خدمات عالی خود را به نمایش بگذارید. در غیر این صورت ، در مورد برخی از تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی بزرگ زمان تحقیقاتی انجام دهید و دریابید که کدام یک از مخاطبان مورد نظر شما را به عنوان بخش مهمی از موارد زیر دنبال می کنند و از آنجا به آنجا بروید.

در هر صورت ، درک چگونگی استفاده از بازاریابی تأثیرگذار به پتانسیل واقعی آن به افزایش آگاهی از برند ، منجر و درآمد کمک خواهد کرد.

<