۲۰ آمار بازاریابی Influencer که شما را شگفت زده می کند

هرچه رسانه های اجتماعی به یکپارچه تر زندگی ما تبدیل شوند ، بازاریابی تأثیرگذار منفجر شده است. مردم برای مشاوره و توصیه در مورد تصمیم گیری در مورد خرید ، به مدل های محبوب اینستاگرام خود ، شخصیت های توییتر و ستاره های یوتیوب روی می آورند.

به این تأثیرگذارها میلیونها مصرف کننده اعتماد دارند و بازاریابان به آن توجه می کنند. به نظر می رسد که ۸۶٪ از آنها از سال گذشته از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کرده اند ، و بودجه بازاریابی تأثیرگذار بسیار زیاد است.

رسانه های اجتماعی فرصتی را به افراد عادی داده اند تا از طریق تحریک محتوا و تعامل ، برند تجاری خود را بسازند. این تأثیرگذارهای جدید نسبت به افراد مشهور سنتی نسبتاً محبوب هستند. از آنجا که هر روز تعداد بیشتری از افراد به شبکه های رسانه های اجتماعی می پیوندند ، شرکت ها شروع به درک این امر می کنند که می توانند از این سیستم عاملها برای بازاریابی استفاده کنند.

علاقه به بازاریابی تأثیرگذار فقط افزایش یافته است ، به این معنی که تحقیقات زیادی انجام شده است که آمار جالبی را ایجاد کرده است. بنابراین بیایید نگاهی به برخی از چشمگیرترین نتایج این مطالعات بیندازیم. در اینجا ۲۰ آمار بازاریابی تأثیرگذار وجود دارد که شما را شگفت زده خواهد کرد.

۱) ۷۰٪ از نوجوانان به مؤسسات تبلیغاتی اعتماد بیشتری نسبت به مشاهیر سنتی دارند

ساختن همان سطح از تأثیر گذاران اعتماد برای برندها بسیار دشوار است ، اما به لطف بازاریابی تأثیرگذار که اعتماد به برند شما منتقل می شود. به حدی که ۴ در ۱۰ مشترک هزار ساله می گویند تأثیرگذار مورد علاقه آنها آنها را بهتر از دوستان خود می فهمد

تأثیر دیگر بازاریابی تأثیرگذار این است که مارک ها مجبور نیستند منابع خود را برای تبلیغ خود هدر دهند ، و در عوض از تأثیرگذار استفاده کنند تا از طرف خود صحبت کنند و پیام مورد نظر مردم را به اینجا انتقال دهند و به آنها اعتماد کنند.

۲) ۸۸٪ از زنان از رسانه های اجتماعی برای خرید مشاوره استفاده می کنند.

این آماری باید برای هر برندی که خانمها را به عنوان مخاطب اصلی خود یا در محدوده مشتریان ایده آل خود قرار می دهند ، مهم باشد.

به نظر می رسد اگر می خواهید به زنان بیشتری برسید و از آنها بخرید تا محصول یا خدمات خود را بخرید ، باید در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید و از تأثیرگذارانی که به آنها علاقه مند هستند آگاه شوید و این رفتار به شکلی در حال رشد است که ۴۵٪ از زنان ادعا می کنند در ۲ روز پیش در رسانه های اجتماعی فعال تر باشید.

وقتی صحبت از بازاریابی تأثیرگذار است ، بیش از نیمی از خانمها بخاطر پست های تأثیرگذار در فیس بوک و اینستاگرام ، سیستم عامل های برتر خریداری شده اند. نکته اصلی درگیر کردن این گروه از طریق تأثیرگذار ، واقعی و الهام بخش است.

۳) ۴۹٪ از مصرف کنندگان به توصیه های آنفلوآنزا بستگی دارند

این آمار نشان از اهمیت روزافزون تأثیرات رسانه های اجتماعی برای ارتباط برندها با مخاطبان خود دارد. ۴۹٪ از مصرف کنندگان نه تنها به توصیه های آنفلوانزر بستگی دارند بلکه ۴٪ آنها پس از دیدن آن در توییتر ، YouTube یا اینستاگرام چیزی خریداری کرده اند.

اگر مصرف کنندگان نسبت به توصیه یک تأثیرگذار اعتماد به نفس داشته باشند ، بیشتر احتمال دارد که اقدام به خرید کنند. برندها می توانند با اعتماد به نفس تأثیر گذارها ، پاسخگو باشند.

اعتماد به نفس

۴) ۶ در ۱۰ نوجوان پیروی از افراد مشهور پیرامون افراد مشهور را دنبال کنید

کلمه مشهور به اندازه گذشته ارزشمند نیست. نه تنها مشتریان از برندهای معتبر سختی برخوردار هستند ، بلکه به نظر می رسد افراد مشهور سنتی نیز تأثیرگذاری خود را از دست داده اند.

اینفلوئنسرها توانایی ایجاد روابط محکم با طرفداران را دارند و مخاطب بیشتری را تجربه می کنند که ۳ برابر تعداد بازدیدها ، دو برابر بیشتر از عمل و ۱۲ برابر بیشتر نظرات در مقایسه با فیلم های مشهور سنتی.

به نظر می رسد مصرف کنندگان این روزها به تأثیرگذار رسانه های اجتماعی و همسالان خود بالاتر از هر کسی اعتماد دارند. قدرت به سمت تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی تغییر یافته است.

۵) کمپین های بازاریابی انفلوانزا به ازای هر دلار دلار خرج ۶٫۵۰ دلار درآمد

دلار

با ۵۹٪ بازاریابان که قصد دارند بودجه بازاریابی تأثیرگذار خود را افزایش دهند ، این حوزه از بازاریابی به سریعترین کانال در حال رشد برای مارک های ضرب و شتم جستجوی ارگانیک ، جستجوی پولی و بازاریابی ایمیل تبدیل می شود.

براساس یک مطالعه تامسون ، مشاغل برای هر دلار که برای تأثیرگذاران با ۱۳ درصد برتر ، ۲۰ دلار یا حتی بیشتر درآمد دارد ، ۶ ٫ ۵۶۰ دلار درآمد کسب می کنند. این با توجه به اینکه بیش از نیمی از بازاریابان مشتریانی را که از این مسیر بدست می آورند ، چشم انداز بهتری می دانند ، بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری است.

از نظر کانالهای تأثیرگذار ، وبلاگها و فیس بوک به عنوان مؤثرترین سیستم عاملها ذکر شده اند.

<h2 id = "" 6) بازاریابی آنفلوآنزا سریعترین روش در حال خرید آنلاین مشتری سریع است

مارک های بیشتری در قطار بازاریابی تأثیرگذار متوقف شده اند. ایجاد روابط با تأثیرگذارانی که با نام تجاری شما طنین انداز می شوند و ایجاد کمپین هایی که مطابق بامقادیر پیروان یک تأثیرگذار.

علاوه بر این ، ۲۲٪ از بازاریابان می گویند بازاریابی تأثیرگذار مقرون به صرفه ترین روش برای به دست آوردن مشتریان جدید است.

۷) ۵۷٪ از شرکت های مد و زیبایی در بازاریابی آنفلوآنزا مشارکت می کنند

مد و زیبایی صنایعی هستند که به بازاریابی تأثیرگذار متکی هستند ، زیرا رشد ارگانیک برای مارک ها بدون تبلیغات و تقویت ، چالش برانگیزتر شده است.

در این بخش ، در حال حاضر ۵۷٪ از شرکت ها از بخشی از تأثیرگذار به عنوان بخشی از ترکیب بازاریابی خود استفاده می کنند در حالی که ۲۱٪ قصد دارند این را در سال آینده به استراتژی خود اضافه کنند.

در حال حاضر بسیاری از مارک ها برای موفقیت های بزرگی از تأثیرگذار استفاده می کنند ، مانند استفاده از Lush با استفاده از Grav3yardgirl و نیکول Guerriero و به دست آوردن هزاران بازدید در یوتیوب. با این حال ، در حالی که بسیاری از مارک های مد و زیبایی علاقه مند به استفاده از تأثیرگذار هستند ، بسیاری می خواهند از وجود یک مارک تجاری اطمینان حاصل کنند تا موفقیت به وجود آید.

۸) برندهای بزرگ قصد دارند تا هزینه بازاریابی آنفلوآنزا را افزایش دهند

تعداد بیشتری مارک و بازاریاب در حال تحقق یافتن نتایج باورنکردنی هستند که بر بازاریابی تأثیر می گذارد. این تأثیر منجر به افزایش هزینه خواهد شد که ۶۷٪ از بازاریابان قصد دارند بودجه خود را در ۱۲ ماه آینده به ویژه در اینستاگرام افزایش دهند.

نه تنها افزایش برای کمک به افزایش آگاهی از برند ، دستیابی به مخاطبان جدید و ارتقاء حمایت از برند ، بلکه به سرعت تبدیل به کانال اصلی بسیاری از بازاریابان می شود.

۹) پیش بینی می شود صنعت بازاریابی آنفلوآنزا تا سال ۲۰۲۰ به ۱۰ میلیارد دلار برسد

به عنوان یک صنعت ، بازاریابی تأثیرگذار در طی دو سال گذشته بصورت نمایی گسترش یافته است. در سال ۲۰۱۷ که فقط ۲ میلیارد دلار ارزش دارد ، این صنعت قرار است تا سال ۲۰۲۰ به ۱۰ میلیارد دلار برسد زیرا این صنعت شاهد رشد بیشتر و تبدیل شدن به یک بازار کارآمد تر است.

این رشد به معنای استفاده گسترده تر در بازاریابی است و به بازاریاب ها نیاز دارد تا راه هایی را برای اندازه گیری کمپین ها تحقق بخشند ، تجزیه و تحلیل هایی را برای مقیاس بندی کمپین ها ایجاد کرده و به چگونگی مدیریت روابط بین مارک ها و تأثیر گذاران بپردازند.

۱۰) ۷۴٪ از مردم به شبکه های اجتماعی اعتماد می کنند تا در تصمیم گیری های خرید راهنمایی کنند

حدود سه چهارم از مصرف کنندگان به نظرات خود در رسانه های اجتماعی از جمله نظرات دوستان ، خانواده ها و افراد تأثیرگذار اعتماد می کنند تا به آنها در تصمیم گیری صحیح در مورد خرید یک محصول یا خدمات اعتماد کنند.

این امر فرصت های عظیمی را برای بازاریابان در تبلیغ محصولات (حمایت مالی یا نه) ایجاد می کند تا مخاطبان جدیدی را بدست آورند و بر گروه های اصلی مانند هزاره ها و ژنرال Z تأثیر بگذارند.