۱۰ واقعیت قابل فروش فروش دیجیتال و اجتماعی

همانطور که روش تعامل با دنیای ما تغییر می کند ، عادات مصرف کنندگان را نیز تغییر دهید. اینترنت بازی را با ارائه اطلاعات فوری در دسترس کاربران تغییر داد. بیست سال پیش ما برای اطلاع از تصمیمات خرید به روشهای آنالوگ مانند تماسهای تلفنی و تحقیقات از طریق دهان تکیه کردیم. اکنون ، ما به شدت در فضای دیجیتال تکیه می کنیم ، که می تواند مشخصات دقیق ، قیمت ها و بررسی های مشتری را ارائه دهد.

دیجیتال

عادات خرید در حال تحول هستند و رفتارهای فروش نیز از این دست پیروی می کنند. آخرین و بهترین تکنیک برای جذب مصرف کنندگان از طریق فروش اجتماعی است. این راهی است که بازاریاب ها بتوانند از شبکه های اجتماعی برای ایجاد اتصالات جدید ، پیدا کردن راهبردهای بیشتر و پرورش چشم انداز بهره ببرند. فروش اجتماعی مصرف کنندگان بالقوه را به دستگاه فروش دیجیتال شما سوق می دهد.

فروش اجتماعی در هنگام فروش چقدر قانع کننده است؟ ما چندین واقعیت را در زیر جمع آوری کرده ایم تا تصوری از تأثیر آن در بازار دیجیتال ارائه دهیم.

۱ Sel فروشندگان اجتماعی فرصت های فروش بیشتری کسب می کنند

۲ ٫ فروش مداوم اجتماعی به اهداف فروش کمک می کند

شرکت هایی که اختصاص داده شده و با مراحل فروش اجتماعی خود مطابقت دارند ، ۴۰٪ بیشتر از فروشندگان غیر اجتماعی در معرض اهداف درآمد هستند. با ایجاد یک جریان ثابت از مطالب مرتبط و مفید برای مخاطبان خود ، به خصوص در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی که بیشتر آنها با آنها درگیر هستند ، می توانید در طول چرخه فروش با خریداران بالقوه در ارتباط باشید. این امر می تواند روند فروش را در کنار تصمیم خرید بسیار آسانتر کند.

همچنین می تواند بر تصمیمات کسانی که ممکن است در خارج از کشور به دنبال محصولات و خدمات باشند تأثیر بگذارد. قوام و اتصال توسط مصرف کنندگان بی توجه نیست. اگر جریان مداوم از تعامل با رسانه های اجتماعی را به نمایش بگذارید ، می تواند دسترسی شما را به مخاطبان جدید گسترش دهد و استعداد چشم انداز شما را گسترش دهد.

۳ elling فروش اجتماعی منجر به روابط عمیق تر می شود

رسانه های اجتماعی هر دو راه بین خریداران و فروشندگان را قطع می کنند. این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا اطلاعات بهتری راجع به شرکتهایی که تحقیق می کنند ، داشته باشد ، اما همچنین می تواند در اختیار مصرف کنندگان اطلاعات عمیق و شخصی در مورد مصرف کنندگان قرار دهد. رسانه های اجتماعی به وسیله طبیعت ساخته شده بودند تا مردم اطلاعات بیشتری در مورد یکدیگر کسب کنند. بسته به تنظیمات اشتراک و حریم خصوصی کاربر ، یادگیری علایق شخص حتی بدون صحبت با آنها امکان پذیر است. فروشندگان اجتماعی می توانند در مورد سرگرمی های چشم انداز ، رسانه های مورد علاقه ، مدرسه ای که در آن شرکت کرده اند و چه شبکه هایی در آن فعال هستند اطلاعات کسب کنند. این اطلاعات می تواند به شما بینشی را در رابطه با شخصی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید و شاید مبنایی را برای ایجاد رابطه فراهم کند.

۴ ٫ تقریباً همه برندهای برتر در فروش اجتماعی مشارکت می کنند

بررسی ۱۰۰ برند برتر نشان داد که تقریباً همه آنها در رسانه های اجتماعی حضور دارند. همه حداقل یک کانال YouTube داشتند ، در حالی که ۹۸٪ در توییتر ، ۹۶٪ در فیس بوک و ۸۵٪ در اینستاگرام بودند. این بازتابی است که داشتن چهره یک شرکت در شبکه های اجتماعی چقدر ارزشمند است.

علاوه بر این ، در بین این مارک ها ، ۴۲ دارای CMO یا مدیران بازاریابی سطح بالا با حساب های توییتر بودند ، اما فقط ۳۱ نفر فعال بودند. فقط شش مارک در زمان مطالعه دارای CMO با ۱۰،۰۰۰ یا بیشتر دنبال کننده بودند. در اصل ، زمین حاصلخیز زیادی برای کاشت بذر فروش اجتماعی خود در دسترس شما است.

۵ ٫ خریداران می خواهند با رهبران اندیشه در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند

خریداران احساس راحتی بیشتری می کنند با شرکت هایی که دانش و اعتبار دارند ، تجارت کنند. چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند؟ اگر اعتماد به نفس خود را به عنوان اختیار در صنعت خود نشان دهید و خرد خود را با چشم انداز و پیروان خود به اشتراک بگذارید ، می تواند در ساختن برند شما و برقراری وضعیت رهبری مسیری طولانی طی کند.

اعتماد به نفس

این چیزی است که فروش اجتماعی همه چیز در مورد آن است. حتی اگر آنها با رهبران فکر درگیر نباشند ، خریداران کمترین فعالیت خود را دنبال می کنند. فروش اجتماعی کمک می کند تا شما را به عنوان یک مقام در زمینه خود تنظیم کنید که می تواند بینش و اطلاعاتی را برای کمک به دیگران فراهم کندتجارت خود را ردیف کنید. با قرار دادن خود در آنجا می توانید توجه بیشتر خریداران را جلب کرده و اتصالات بیشتری برقرار کنید.

۶ ٫ بسیاری از مصرف کنندگان ارتباط را از طریق رسانه های اجتماعی در مقابل تلفن ترجیح می دهند

برای بسیاری از افراد ، ورود به سیستم در رسانه های اجتماعی روال عادی شده است. ما پست های فیس بوک را برای به روزرسانی در مورد خانواده و دوستان خود ، توییتر برای اخبار روزانه و YouTube برای سرگرمی و فیلم های آموزشی می خوانیم. حتی کسانی که کاربران سنگین نیستند به احتمال زیاد روزانه به یکی از این سیستم عامل ها دسترسی پیدا می کنند. در حقیقت ، هرچه فعالیت طبیعی انسان پیش می رود ، میانگین زمان صرف شده در رسانه های اجتماعی فقط به تماشای تلویزیون دوم می رسد.

درمورد بازاریابی ، فروش اجتماعی برای جذب خریداران در کلیه نقاط سفر مشتری ، از مراحل اولیه تحقیق تا زمان خرید ، طراحی شده است. براساس یک تحقیق ، ۳۳٪ از کاربران ترجیح می دهند از طریق رسانه های اجتماعی و نه از طریق تلفن با مارک ها ارتباط برقرار کنند. شما باید شرکت خود را در این سیستم عاملها در دسترس قرار دهید ، و باید یک استراتژی ارتباطی برقرار کنید و در پاسخگویی به سوالات در این رسانه راحت باشید. امکان هماهنگی فرایند فروش شما با فروش اجتماعی برای افزایش فروش بسیار مهم است.

۷ Ex مجریان سطح بالا اعتماد بیشتری به رسانه های اجتماعی دارند

۸ R افزایش نرخ پاسخگویی به فروش اجتماعی از چشم اندازها

یکی از بزرگترین ویژگی هایی که با تحول رسانه آنلاین به وجود آمده ظهور ارتباطات الکترونیکی است. پیام ها می توانند فوراً و در حجم زیاد ارسال و دریافت شوند. این بدان معناست که می توانید به سرعت در مورد تعداد زیادی از افراد توجه کنید. متأسفانه به دلیل افزایش فروش دیجیتال ، این روش دستیابی به مشتریان تأثیر منفی در بازار داشته است. چشم اندازها و مشتریان هر روز با متن و ایمیل غرق می شوند و نسبت به پاسخگویی آنها بیش از این نادیده می گیرند. در حقیقت ، ۳۸٪ فروشندگان می گویند دریافت پاسخ از چشم انداز سخت تر می شود.

خوشبختانه ، این مشکلی است که فروش اجتماعی خوب می تواند به طور بالقوه برطرف کند. به جای تلاش برای شکستن درهم و برهمی صندوق ورودی و ایستادگی در میان صدها یا هزاران پیام ، فعال بودن و درگیر شدن بر روی سیستم عامل ها فرار از هرج و مرج است. بسیاری از کاربران برای سرگرمی ، آموزش و خرید اقدام به ورود به رسانه های اجتماعی می کنند. فروش اجتماعی می تواند چشم اندازها و خریداران را در مواقعی که آماده انجام کار هستند جذاب کند.

مشکلی

۹ ٫ تعداد صنایعی که از فروش اجتماعی بهره می برند در حال رشد است

تجزیه و تحلیل توسط لینکدین از ۱۴ صنعت رایج ، از جمله نرم افزار رایانه ، مراقبت های بهداشتی و بازاریابی و تبلیغات ، نشان داد که بیش از نیمی از درآمد آنها تحت تأثیر ابزار فروش اجتماعی شخصی این پلتفرم قرار دارد. از صنایع مرتبط با فناوری و بازاریابی انتظار می رود چنین تعدادى را داشته باشد ، اما سایرین در رابطه با آموزش و تأمین مالی نیز شاهد رشد شدید بودند.

داستان در اینجا بیشتر در مورد آنچه مطالعه به شما نشان نمی دهد است. فروش اجتماعی تأثیر مثبتی در سراسر تابلو داشت. حجم نمونه اندک بود ، اما اگر فروش اجتماعی می تواند به تعداد کمی از صنایع غیرفنی کمک کند ، احتمالاً در بسیاری دیگر نیز تأثیر خواهد گذاشت. این امر به فروشندگان شواهد بیشتری می دهد که فروش اجتماعی بدون در نظر گرفتن صنعت می تواند به هر شغلی کمک کند. هیچ دلیلی وجود ندارد که هیچ شرکتی آن را به عنوان یک تاکتیک معتبر بازاریابی رد کند.

۱۰ an فرصتی برای پیشروی از منحنی وجود دارد

حتی اگر اواخر مهمانی هستید ، هنوز زمان آن رسیده است که هنگام فروش اجتماعی ، نقش اصلی را بر عهده بگیرید. اگرچه ۶۱٪ سازمانهای درگیر در فروش اجتماعی تأثیر مثبتی بر رشد درآمد دارند ، ۷۲٪ از متخصصان فروش احساس می کنند که در این امر مهارت ندارند. از آنجا که هنوز هم یک مفهوم نسبتاً تازه است ، شما فرصتی دارید که زمینه را رها کنید و به کاردستی تسلط پیدا کنید. اگر وقت و انرژی قابل توجهی را برای یادگیری و برقراری ارتباط برقرار کنید ، ممکن است در پایان پرداخت کندرفتارهای فروش اجتماعی خوبی دارد.

صلیب فروش امروز فروش اجتماعی خود را آغاز کنید

فروش اجتماعی یک استراتژی بازاریابی قدرتمند است که می تواند به درآمد قابل توجهی منجر شود. ایجاد خود به عنوان یک مقام در صنعت خود از طریق بازاریابی دیجیتال یا به سادگی اعمال شبکه اجتماعی خود به یک تجارت جدید می تواند تأثیر بزرگی در روند فروش داشته باشد. درگیر کردن فروش اجتماعی در استراتژی بازاریابی شما به شما کمک می کند تا نفوذ و اعتبار کسب کنید ، که می تواند منجر به پیوند بیشتر ، منجر و در نهایت فروش شود.

<