۱۰ واقعیت قابل فروش فروش دیجیتال و اجتماعی

همانطور که روش تعامل با دنیای ما تغییر می کند ، عادات مصرف کنندگان را نیز تغییر دهید. اینترنت بازی را با ارائه اطلاعات فوری در دسترس کاربران تغییر داد. بیست سال پیش ما برای اطلاع از تصمیمات خرید به روشهای آنالوگ مانند تماسهای تلفنی و تحقیقات از طریق دهان تکیه کردیم. اکنون ، ما به شدت در فضای دیجیتال تکیه می کنیم ، که می تواند مشخصات دقیق ، قیمت ها و بررسی های مشتری را ارائه دهد.

دیجیتال

عادات خرید در حال تحول هستند و رفتارهای فروش نیز از این دست پیروی می کنند. آخرین و بهترین تکنیک برای جذب مصرف کنندگان از طریق فروش اجتماعی است. این راهی است که بازاریاب ها بتوانند از شبکه های اجتماعی برای ایجاد اتصالات جدید ، پیدا کردن راهبردهای بیشتر و پرورش چشم انداز بهره ببرند. فروش اجتماعی مصرف کنندگان بالقوه را به دستگاه فروش دیجیتال شما سوق می دهد.

فروش اجتماعی در هنگام فروش چقدر قانع کننده است؟ ما چندین واقعیت را در زیر جمع آوری کرده ایم تا تصوری از تأثیر آن در بازار دیجیتال ارائه دهیم.

۱ Sel فروشندگان اجتماعی فرصت های فروش بیشتری کسب می کنند

۲ ٫ فروش مداوم اجتماعی به اهداف فروش کمک می کند

شرکت هایی که اختصاص داده شده و با مراحل فروش اجتماعی خود مطابقت دارند ، ۴۰٪ بیشتر از فروشندگان غیر اجتماعی در معرض اهداف درآمد هستند. با ایجاد یک جریان ثابت از مطالب مرتبط و مفید برای مخاطبان خود ، به خصوص در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی که بیشتر آنها با آنها درگیر هستند ، می توانید در طول چرخه فروش با خریداران بالقوه در ارتباط باشید. این امر می تواند روند فروش را در کنار تصمیم خرید بسیار آسانتر کند.

همچنین می تواند بر تصمیمات کسانی که ممکن است در خارج از کشور به دنبال محصولات و خدمات باشند تأثیر بگذارد. قوام و اتصال توسط مصرف کنندگان بی توجه نیست. اگر جریان مداوم از تعامل با رسانه های اجتماعی را به نمایش بگذارید ، می تواند دسترسی شما را به مخاطبان جدید گسترش دهد و استعداد چشم انداز شما را گسترش دهد.

۳ elling فروش اجتماعی منجر به روابط عمیق تر می شود

رسانه های اجتماعی هر دو راه بین خریداران و فروشندگان را قطع می کنند. این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا اطلاعات بهتری راجع به شرکتهایی که تحقیق می کنند ، داشته باشد ، اما همچنین می تواند در اختیار مصرف کنندگان اطلاعات عمیق و شخصی در مورد مصرف کنندگان قرار دهد. رسانه های اجتماعی به وسیله طبیعت ساخته شده بودند تا مردم اطلاعات بیشتری در مورد یکدیگر کسب کنند. بسته به تنظیمات اشتراک و حریم خصوصی کاربر ، یادگیری علایق شخص حتی بدون صحبت با آنها امکان پذیر است. فروشندگان اجتماعی می توانند در مورد سرگرمی های چشم انداز ، رسانه های مورد علاقه ، مدرسه ای که در آن شرکت کرده اند و چه شبکه هایی در آن فعال هستند اطلاعات کسب کنند. این اطلاعات می تواند به شما بینشی را در رابطه با شخصی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید و شاید مبنایی را برای ایجاد رابطه فراهم کند.

۴ ٫ تقریباً همه برندهای برتر در فروش اجتماعی مشارکت می کنند

بررسی ۱۰۰ برند برتر نشان داد که تقریباً همه آنها در رسانه های اجتماعی حضور دارند. همه حداقل یک کانال YouTube داشتند ، در حالی که ۹۸٪ در توییتر ، ۹۶٪ در فیس بوک و ۸۵٪ در اینستاگرام بودند. این بازتابی است که داشتن چهره یک شرکت در شبکه های اجتماعی چقدر ارزشمند است.

علاوه بر این ، در بین این مارک ها ، ۴۲ دارای CMO یا مدیران بازاریابی سطح بالا با حساب های توییتر بودند ، اما فقط ۳۱ نفر فعال بودند. فقط شش مارک در زمان مطالعه دارای CMO با ۱۰،۰۰۰ یا بیشتر دنبال کننده بودند. در اصل ، زمین حاصلخیز زیادی برای کاشت بذر فروش اجتماعی خود در دسترس شما است.